Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Tråk Blogg

Av Heratorpets Vinja - 28 januari 2011 23:20

Inte fick vi någon sol idag som det stod på väderprognosenNo. Har bara varit mulet och trist.

 

Blev tyvärr bara en kortis idagSadly I Can't , strax innan vi skulle gå ut så kom portvakten för att fixa lite saker. Så tiden rann iväg. Blev en sväng runt Lilla Göksten som tar ca 1 timme och är ca 4km.

 

Dåligt med kort blev det också I'm sorry, men några stycken blev det   .

 

 

  

Inte den minsta solgnutta fanns det.

 

  

Provsmakade en pinne.

 

  

Fina Vinja.

 

  

Så snäll flicka som ställer upp på mattes konstiga kort.

 

  

Några intervaller med bollen blev det.

 

  

Väldigt smaskig boll.

 

    

Det här var det mesta jag såg av solen idag.

 

  

 

 

Har inte hänt så mycke så det blev en väldigt tråkig blogg Thumbs Down, blir tyvärr så ibland. Hinner inte så mycke när man ska iväg och jobba.

I morgon så är det i alla fall simträning på Strömsholm Swimmer. Det tycker både Vinja och Rex är kul Raise The Roof 1.

Hoppas ni haft en bra fredagskväll.






 
 
Cruellas sida

Cruellas sida

28 januari 2011 23:52

gillar verkligen bilden på Vinja i trädet. Hon är otroligt vacker!

http://crllaue.blogspot.com

 
Madde

Madde

29 januari 2011 09:13

Gillar skarpt närbilden på henne i trädet! En sådan bild skulle jag nog framkallat och satt upp på väggen.
Ha en fin helg!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Jeanette, Sly & Enya

Jeanette, Sly & Enya

29 januari 2011 09:55

Halloj! Skönt iallafall att man kommer ut i vilka väder som helst med hund. Skulle man vistas mer inne så skulle man verkligen få 0 energi;) Svarade i min blogg på din ridhusfråga. Ha en HÄRLIG helg!

http://www.starsweepers.se

 
 Rudi

Rudi

29 januari 2011 09:56

Klättra i träd...nej, det har jag aldrig provat. Måste göras!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny, Elba o Dio

29 januari 2011 10:59

Det är inte lätt att hinna allt här i världen :) Har själv fullt sjå med att hinna läsa "mina" bloggar och skriva nå't eget inlägg ibland... Det får bli som det blir helt enkelt.

Härligt med fredagssimningen!!! Ha en skön helg!

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

29 januari 2011 14:56

Något höjdarväder har inte vi heller fått, men jag hoppas fortfarande! :P

Sv: Jag ger bara färskfoder här efter! Nu tänkte jag spara massa pengar på foderbytet, så jag har en rejäl kassa inför nästa år :P

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

29 januari 2011 14:58

sv: Dem kommer var 7:e vecka nu, och jag drog till rejält på beställningen för att bara behöva betala 11 kr/kg :)

Nästa gång kan jag nog bara beställa 120 kg. :P

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

29 januari 2011 15:15

Sv: Jag brukar ge dem Royal Canins schäferfoder, men byter jag foder för ett tag :)

I och med bytet ska jag kunna spara drygt 20000 kr/år, och då under förutsättning att ingen reagerar negativt på det nya fodret.

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

29 januari 2011 16:15

Sv: Sambon ska registrera en kennel lite längre fram, så då kommer det mesta att bli billigare - men tills dess får man göra så här :)

Jag ska återgå till torrfoder till våren nästa år :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

29 januari 2011 20:24

Inget vidare väder men man är glad så länge man slipper snön, ja dom är snälla och ställer upp på ens tokerier hundarna;-)
Hoppas det gick bra på simmet i dag.
Ha det bra;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

29 januari 2011 22:36

idag har det varit soligt och fint här men då blir det ju blåsigt och i och med det halkigt så in in norden.
Ja våra hundar skulle nog kunna extraknäcka som fotomodeller snart!
Höres snart!//kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards