Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Heratorpets Vinja - 11 januari 2011 23:34

Idag på fm så träffade jag, Jessica & Sota för en liten promenad Walking The Dog Female. Det blev Stora Gökstens rundan, den var rätt skapligt sandad men lite halt på en del ställenNo.

 

Var rätt skönt ute med bara -2 grader ute och en sol som var på väg fram   . Dagens sväng blev mellan 7,5-8 km.

 

Lite bilder blev det, men inte så många.

 

 

   

Jessica & Sota.

 

    

Solen på väg upp.

 

    

Vackra Sota i solen.

 

   

Har blivit en del skare, den höll till o med när hon låg på den.

 

    

Mattes pärla i solen.

 

    

Solen kämpar sig upp över taken.

 

    

Kommer farande i snön.

 

   

Men matte, hur ska jag göra nu dåHmm 2.

 

   

Japp, jag fick bort den   .

 

   

Så kul att springa efter bollenWakka Wakka.

 

 

 

 

 

Ja så mycke mera än promenaden hans inte med innan jag skulle åka och jobba. I morgon så blir det ett besök till naprapaten igen för nacken är lite stel igen Pouty.



Hoppas ni alla haft en bra dag.


Bye, Bye  Hello.






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards