Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Heratorpets Vinja - 7 januari 2011 22:55

Tror snart jag gör som björnen Bear och lägger mig i ett ide och kommer fram i vår igen. För som vanligt så bara vräkte snön ner igen i morse när man vaknade . Man kommer ju snart bli insnöad om det ska hålla på så här Snowed Upon. Vilken tur man bor på andra våningen i så fall  Wink.

 

Som tur var så slutade det innan lunch och har faktiskt inte kommit nå mera snö idag  Bounce. Var till o med sol här en liten stund   .

 

Tyvärr så blev det inte så mycke njuta av solen, skulle till naprapaten vid halv 12 och sen handla lite hundmat. Så innan jag var hemma så var den nästan borta  No .

 

Har bara blivit en liten kortis på lite drygt 2 km idag för Vinja på dagen. Skulle ju åka och simma på kvällen så jag tyckte hon kunde ta det lite lugnt på dagen. Blev ju ett redigt pass igår med att springa i snön  Phew .

 

 

 

  

Snö ända upp till magen, hoppas det inte kommer mera för då blir det svårt att rasta sig.

 

 

Kan bara säga att det var tur jag var själv ute i morse, för när jag skulle ta detta kort så ramla jag i snön och höll inte på att komma upp. När jag lagom kommit upp så halka jag omkull igen....Kan tänka mig att det såg kul ut  Laughing 1.

 

 

  

Hur mycke mera snö ska vi behöva få egentligen.

 

 

Vinja trivs i alla fall i snön. Nästan varje morgon så brukar hon rulla runt i snönSnow Angeloch idag jag kameran med och filmade henne. 

 

 

 

 

  

Ska jag upp i hela snöhögen....

 

  

Du matte, man har jätte bra utsikt här i från.

 

  

Om ni tittar noga så ser ni lite av solen där borta.

 

  

Mitt lilla snömonster.

 

  

Mattes pärla.

 

  

Kan du inte kasta bollen en gång till....

 

 

  

Den här såg jag i hundaffären idag och den var så söt att den fick följa med hem.

 

 

 

På kvällen så blev det en tur till Strömsholm för lite simträning   . Är verkligen veckans höjd punkt tycker VinjaWoohoo!. Idag blev nog simpasset lite drygt 30 min och 2*2 min i Jet Streamen.

 

Blev inte så bra bilder i badet men det kommer några i alla fall.

 

 

  

Rex i poolen.

 

  

Vinja inviger nya badleksaken.

 

  

Kämpar på i Jet Streamen.

 

  

Rex gillar också att simma.

 

 

Mera än så har vi inte hunnit idag. Hoppas verkligen väderprognosen har fel för den säger att det både ska komma snö och regnThumbs Down. Så det bara hålla tummarna och hoppas dom har fel.









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards