Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Heratorpets Vinja - 5 januari 2011 22:52

Hu vad det har snöat här. Snöade hela natten och större delen av dagen också Snowed Upon. Tycker verkligen det kan räcka med det där vita som kommer ner hela tiden  Thumbs Down . Låt det som kommit stanna men det behöver inte komma ner mera nu  No .

 

Solen har även idag lyst med sin frånvaro, men det har varit rätt skönt ute då det bara varit ett par minus grader ute.

 

Mitt på dagen så tog Vinja och jag en liten promenadWalking The Dog Female. Blev runt Torsharg och vid udden. Halva promenaden var plogad Snowplow och var kanon att gå på, men en del av vägen blev det att pullsa i snön. Vinja fick sig en hel del motiom då hon fick springa efter bollen i snön och även några intervaller blev det också   .

 

Har ju lämnat in min kamera på lagning och kommer väl få vara utan den i minst 14 dagar  Thumbs Down. Så nu har jag fått låna min gamla kamera av dottern. Tyvärr så blir inte bilderna lika bra som med den andra, men bättre det än inga kort alls.

 

 

Rundan runt Torsharg blev lite drygt 3 km.

 

 

  

Min fina flicka.

 

  

Kul med bollen i snön.

 

  

Bara grått uteSadly I Can't.

 

  

Min snygging.

 

  

Kommer farande med bollen i snön.

 

  

Sa du nått matte....Okej, bara kort igen....

 

  

Den nya bollen är helt okej morsan.

 

  

  .

 

  

Mycke snö är det.

 

  

Tänk lite sol och blå himmel till bilden, då hade det varit vackert.

 

  

Igår inhandlades en ny badleksak och lite tuggben.

 

  

En ny boll fick jag plocka fram då den andra försvann i snön igår   .

 

 

 

Efter promenaden blev det hem och ätaSpaghetti och även lite vilaSleeping.

Vid 6 taget sen på kvällen så fick vi oss en promenad igenWalking Dog. Den här gången så gick med Angie och grabbarna. Som vanligt så lekte Zäpo & Vinja och hade jätte kul i snönSnow Angel. Blev en tur ut mot Kolsta för där vet vi att det alltid är plogat   .

Den promenaden blev ca 8 km så sammanlagt idag så har gått drygt 1 mil   .

 

 

Eftersom det var mörkt när vi gick så blev det tyvärr inga kort på den svängen I'm sorry .

 

 

I morgon så blir det besök hemma hos Jessica och se dom små valparna igen Puppiesoch på em så blir det simträning för Vinja och Rex   .

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards