Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Heratorpets Vinja - 1 januari 2011 23:13

Ja då är snart den första dagen på nya året slut och min förkylning hänger envist på fortfarandeSickly. Börjar tycka att det räcker nu med att vara sjuk Damn Damn. Ska egentligen börja jobba i morgon men det blir inget med det så länge kroppen känns som den görCrazy.

 

 

Blev en liten kortis mitt på dan med Angie och Zäpo. Skulle ju åka och simma på kvällen   så vi gick bara udden ut och runt Torsharg.

 

 

  

Vinja hittade en skojig gren.

 

  

Kämpar och sliter som bara den....

 

  

Jag tror ja hör nått.....

 

  

Men, där kommer nog någon jag känner igen......

 

  

Japp....Det var ju Angie och sonen Zäpo som kommer   .

 

  

Fullt ös direkt blev det.

 

  

Kolla in morsan som smyger.

 

  

Mycke brottning blev det.

 

  

Bus på snöhögen vid Torsharg.

 

 

 

 

Blev sen hem och vila ca 1,5 timmar innan det var dags att åka till Strömsholm för lite simträning. Dagens pass blev ca 27 min och 2*2 min i Jet Streamen. Är kanon att köra med lina i Jet Streamen för det är verkligen jobbigt för dom  Phew .

 

 



  

Strömsholm i mörkret.

 

  

Så kul att simma.

 

  

Rex gillar också att simma.

 

  

Kämpar och sliter i Jet Streamen.

 

  

Kompisar.

 

  

En trött och nybadad Vinja.

 

 

 

Önskar alla en god fortsättning på det nya året.

 

Ha det bra och sköt om er så hör vi i morgon  Hello .







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards