Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Heratorpets Vinja - 31 augusti 2010 20:19

Idag när jag sovit klart åkte Angie och jag till Vilsta för en promenadWalking Dog . Även Marika med Wilda kom dit och följde med. Eller rättare sagt det var väl vi som hängde på Marika för det är hon som hittar alla vägar och stigar i Vilsta.

 

Vi gick en jätte härlig runda i skogen som var drygt 4 km. Blev inte sån jätte lång sväng för vi behövde alla vara hemma till em.

 

Hundarna hade jätte kul och lekte, ett strålande väder hade vi också  Sunny .

 

 

En massa kort han det att bli även idag.

 

 

  

Den här vackra soluppgången möttes jag av i morse när jag slutat jobbet. Var bara tvungen att föreviga den.

 

  

Vinja, Wilda & Zäpo leker.

 

  

Mera bus.

 

  

Wilda och Zäpo leker lite.

 

  

Vinja väntar på kompisarna.

 

  

Zäpo och Vinja hitta en kul vatten pöl.

 

  

Rex, Angie & Marika.

 

  

Här verkar det lukta nått väldigt intressant.

 

  

Zäpo spanar efter morsan och Wilda passar på att kolla in Zäpo.

 

  

Wilda spanar.

 

  

Wilda & Zäpo i lingonriset.

 

  

Zäpo hittat en pinne.

 

  

Vinja har brottat ner sonen.

 

  

Fina Zäpo.

 

   

Här kommer Wilda.

 

   

Vinja spanar in nått.

 

   

Zäpo kollar också in nått spännande.

 

   

Vatten paus.

 

   

Alla får vatten.

 

   

Rex.

 

   

Zäpo, Rex, Vinja & Wilda.

 

   

Samma kort igen men med en annan inställning. Vilket är bäst, är inte så lätt att välja så därför la jag ut bägge.

 

    

Alla hundar inne i bilen för färd hemåt.

 

 

Blev inte så mycke mera än den promenaden idag. Eftersom jag har flera nätter kvar så var det bara hem och göra mat och sen försöka sova en stund.

 

Har så svårt att sova när jag gör natt skiften så det känns som om man inte gör annat än att försöka sova.


Om en kvart ska jag åka till jobbet så vi får höras i morgon igen.

Natti, Natti på er Sleeping



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards