Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Nu Är Vi Här Igen

Av Heratorpets Vinja - 26 augusti 2010 23:17

HalloyHello nu är jag här igen. Ber om ursäkt för min frånvaro här på bloggen igårBow Down , men jag var så otroligt trött när jag kom hem efter jobbet att jag bara rasta Vinja och gick och la migSleeping . Hade inte ens datan på  Computer  och inte TVn heller  TV 3 .

 

Men ni missa inte så mycke. Jobbade ju em igår också och vi var på fm så Vinja gick på gåbandet. Passade perfekt med den dagen då det regna nästa hela fm  Rain Cloud .  Efter det blev det en liten tur på Ica Maxi för lite handlande.

 

 

  

Vinja på bandet.

 

  

Vinja "läser tidningen" vid Jyckens Hunddagis efter träningen.

 

  

Lite poserande blev det också.

 

  

Min snygging.

 

  

  

 

 

 

Idag hans det inte med så mycke heller   . Klockan 9,20 skulle Per vara på lasarettet och ta bort gipset, efter det så var det till sjukgymnasten så innan vi var hemma så var hon över kl 11. Så det blev bara en snabbrastning för att sen hem och fixa lite mat innan jag skulle åka och jobba.

Blev några bilder från idag, men vad hinner hända på ca 15 min man är ute innan man är inneI Dunno .

 

 


  

Var inge vidare väder idag heller.

 

  

Vinja kollar läget lite. Vi fick ju gå så sakta för gubben med hunden som går längre fram gick så långsamt.

 

  

Min lilla plutta.

 

 

Nu är jag ledig så nu hoppas jag verkligen vi får bra väder   så man kan ut och gå o träna lite. Förhoppningsvis har det hänt lite mera i morgon så det finns lite mera bilder. Klockan börjar bli mycke så det börjar bli dags gå och lägga sig. I morgon så är det inte klocka som ringer och det ska bli så jätte sköntToo Happy 1







 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

27 augusti 2010 05:11

Vissa dagar hinner man inte med bloggen, men jag tror att de flesta har förståelse för det :)

Vi har också haft ganska dåligt väder, men igår visade sig i alla fall solen.

Sv: Ha en trevlig helg ni också - och passa på och njuta av ledigheten :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Carina

Carina

27 augusti 2010 05:46

helt ok att hoppa över bloggandet ibland :-) ibland orkar eller hinner man helt enkelt inte. Håller tummarna att du får fint väder och en härlig ledig dag.

Visst är det roligt att ha två hundar, i alla fall om de tycker om varandra och det gör mina. Lång väntan, 2 år men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge hihi. Ha en härlig fredag, kram

http://tysonochganget.blogspot.com

 
Vicky

Vicky

27 augusti 2010 08:49

Det är OK att vara lite trött ibland. När man börjar jobba efter semstern så är det ganska slitigt. Klar jag vill träna. Happy har inget fritt följ längre. Ska leta efter den på Gotland kanske har den flygit dit???
Kram

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Emma

Emma

27 augusti 2010 13:04

Hej på er! :) Tack ! :)hoppas du har en bra Fredag och en riktigt skön ledig dag! :)

Kiara har en dundermage tål typ allt haha och Öb är känslig i magen men han verkar kunna tåla frukt, bär i all oändlighet hehe.. Det är torrfoder som slår ut magen på Öb så han äter klass sedan ngr år tillbaka och det funkar bra! Har dock börjat med ett likande klass halla och det har han fått ännu finare päls av. :) Men allt annat verkar han fixa bra med magen typ bär för det är han som har stått för det mesta av bär ätandet som den matfriska schäfer han är hehe! ;) Jag klarar mig utan bären hehe.. tycker dom är så sura hehe.. :)

Vi från norr önskar dig en trevlig helg, den bästa helgen! :)
Kramar


http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

27 augusti 2010 15:52

Ibland hinner man inte med bloggen, det som är bra är att man kan skriva inlägg i förväg och sedan posta dom när man vill. Härligt med en hund som kan gå lös nästan överallt, hon är fin din Vinja.
Ha en skön fredagkväll;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Lie och grabbsen

Lie och grabbsen

27 augusti 2010 17:32

hallojsan!
VI kikar förbi (eller mest jag då ;P)
Du är så flitig på att blogga så man får pausa ibland ;)
Vart är ni och går på bandet???
kram rkam

http://lieslya.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards