Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Heratorpets Vinja - 24 augusti 2010 23:26

Har inte blivit någon direkt promenad med Vinja idag   . Har ju varit på info samtal på Marcus nya skola Teacher  Var inte hemma föräns vid 11 taget så det blev bara en kortis ut mot udden och runt vid Torsharg.

 

På Torsharg så passa jag på att träna lite kryp på dom ny klippta planerna   . Gäller väl att försöka hinna träna så många små korta pass som möjligt så hon lär sig rätt kryp teknik och inte skuttar med baken   . Får väl hoppas vi får till det någon gång.

 

Några bilder från den korta promenaden blir det ju självklart. Har varit väldigt blandat väder idag men den lilla stunden vi var ute så lyste solen i alla fall    .

 

 

  

Pärlan i gröngräset.

 

  

Ibland undrar jag om det finns ko i henne för hon gillar gräsCow 3

 

  

Nöjd Vinja med sin boll.

 

 

Tog en liten serie bilder när hon sprang mot bollen.

 

  

Nästan framme.

 

  

Jaaa, nu har hon den....

 

  

Kolla in blicken....

 

  

Vinja som bollhållare.

 

  

Härligt väder hade vi när vi var ute.

 

  

Mitt lilla hjärtegryn   

 

  

Tyckte det var så jätte läcker lila färg på den här blomman.

 

  

Månen och jag avslutar med att säga natti, natti till er alla.






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards