Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Födelsedag & Kvälls Promenad

Av Heratorpets Vinja - 23 augusti 2010 21:47

Blev en sen promenad idagWalking The Dog Femaledå sonen fyllde år och vi hade lite gäster på kvällen Happy Birthday.

 

Vi gick Stora Gökstensrundan som är ca 6 km. Blev även ett litet stopp vid en gräsmatta för lite krypträning. Det går väl både bra och dåligt med den träningen, ibland ser det riktigt lysande ut  Thumbs Up och ibland inte alls Thumbs Down. Men det är väl bara kämpa vidare för en dag ramlar väl poletten ner Wink

 

Lite bilder blev det på våran promenad, tyvärr så börjar det ju mörkna mycke fortare nu så det är svårt få bra bilder på kvällen. Fast den nya kameran tar faktiskt bättre bilder.

 

 

  

Lite stretching är nyttigt.

 

  

Snygga tjejen.

 

  

Kvälls bild på båtarna.

 

 

 

 

 

  

Blir verkligen som två helt olika bilder när det är olika inställningar. Den översta är ställd på solnedgång och den undre premium auto. Den översta är ju helt klart läckrast men den som är närmast verkligheten är den undre.

 

  

Här ska vi träna på krypet.

 

  

Fint dekorerat i rondellen var det.

 

  

Vinja under gatlyktan.

 

 

 

Nu är det slut på ett tag att behöva ställa klockan så tidigt för nu har jag em-skift. Får se om det hinns med någon promenad i morgon då jag ska på info i Marcus nya skola Studying.

 

Nu ska jag försöka komma i säng i tid så man slipper känna sig som en zoombie i morgon.

Natti, Natti Pillow





 
 
Jessica Gnista & Sota

Jessica Gnista & Sota

23 augusti 2010 22:59

Halloj, synd att jag inte kunde följa med på promenaden.. nej att man inte blir bortlottad på hemmatävlingar DET vet jag oxå (lite koll har jag allt). OM det nu inte är fler hemmaekipage anmäla än de har spår.... Men tänkte mer om hon hinner löpa eller något annat :)

Ha det bra! Kram

http://www.skeppartorps.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

24 augusti 2010 04:05

Jaha, då får man gratulera :) Hur mycket fyllde grabben?

Sv: Ja, det är väl aldrig fel att sluta ögonen för en sekund eller två :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

24 augusti 2010 09:44

Att fira födelsedag är ju alltid trevligt, GRATTIS i efterskott.
Söt var hon när hon stretchar Vinja, ja man kan försköna med kameran och redigeringsprogram håller med den i rött i är läckrast.
Kryp ja kommer ihåg stackars Zeus med sina för att vara schäfer allt för långa ben, stackarn hur han såg ut.
Ha en skön tisdag i regnet;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

24 augusti 2010 17:10

Sv: Ok :)

Hoppas att allt är bra mer er idag :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

24 augusti 2010 22:35

Fina foton. Har laddat ner, men finner inte inspirationen att skriva. Tråkigt....

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards