Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Heratorpets Vinja - 5 augusti 2010 22:53

Vilket kanon väder vi haft idag. Blå himmel och strålande sol hela dagenSunny . Var nästan 29 grader varmt i solen på fm när jag kollade.

 

Tyvärr så gör ju det fina vädret att man inte kan ut och gå några långa promenader. Men Angie och jag var med vovvarna till Jolle basen mitt på dagen så dom fick roa sig lite  In The Pool . Det var väldigt uppskattat vill jag lova  Too Happy 1. Alla vovvarna gillade att bada men det var Rex & Vinja som fick mest simträning. Blev mest intervaller ut efter saken idag.

 

Tror dom var i och bada säkert i 30 min innan vi tyckte dom kunde komma upp och torka lite innan vi skulle hem. Inte kul med dyngsura hundar i bilen  Thumbs Down .

 

En massa kul bilder blev det självklart idag, en väldans massa blev det faktiskt eftersom Per också hade sin kamera med så jag tog lite från dom också  Wink .

 

 

Börjar med några bilder på Vinja och Zäpo innan vi åkte iväg.

 

 

  

Mor och son.

 

  

Zäpo brottat ner morsan.

 

  

Eller om det kanske var tvärtom....

 

  

Vinja kastar sig ut i vattnet.

 

  

Och även Rex.....

 

  

Rex & Vinja med sina saker.

 

  

Rex på väg upp ur vattnet.

 

  

Vinja väntar att vi ska kasta ut hennes sak igen.

 

  

Zäpo hjälper Rex med hans leksak....

 

  

Zäpo i badet.

 

  

Simma gjorde han lille killen också.

 

  

Man måste ju vila lite också, är ju jobbigt när man är så liten.

 

  

Zäpo hade också en leksak.

 

  

Zäpo kunde också simma efter sin sak.

 

  

Jag, Angie och alla vovvar vid badet.

 

  

Zäpo var ute en sväng på bryggan och kollade när Rex simmade.

 

  

Det är fint här vid Jolle basen.

 

  

Nu var det slut simmat för idag.

 

  

Rex, Zäpo och Vinja.

 

  

Vinja tycker hon kan få bada lite till och har hämtat sin bad leksak.

 

  

Fina Zäpo.

 

  

Rex, Per och Zäpo vilar i skuggan.

 

  

Min stiliga flicka.

 

 

  

Blev även en tur till slagsta för lite god glass.

  

 

Blev en lat lunch idag, åkte in till Spicy Hot och hämta med lite mat hem. Det var jätte gott och skönt slippa laga mat var det också.

 

På kvällen har vi varit riktigt duktiga jag och Vinja Thumbs Up . Vi gick en liten sväng ner på torsharg och tränade. Blev lite blandat med elit momenten och lite av landskamps momenten.

 

Blev lite fritt följ - Med lite svängar och halter. Tycker hon gör lite snabbare sättanden, iaf idag.

 

Ink m stå o ligg - Där är hon verkligen duktig min lilla pärla, gör det verkligen så bra Woohoo!.

 

Framåtsändande - Testa en hel, det var väl inte enligt regelboken men vi blir iaf inte utan betyg om hon gör som hon gjorde idag på en tävling.

 

Kryp - Tycker det går framåt, är ju tyvärr inte så lätt se hur baken ligger till om man inte ska gå som en ostkrok förstås. Men flera ggr när jag kika lite så såg det rätt bra ut.

 

Skall - Det kunde väl vara lite bättre. Fast det har blivit bättre mot vad det var i början. Det som är värst är väl att den lilla damen inte kan sitta stilla när hon skäller. Så idag parkerade jag oss bredvid fotbolls målet och då satt hon stillaThumbs Up.

 

Metallen - Där kör vi ju farten in för sig för hon har tyvärr lite dålig fart in. Sen gör vi avsluten för sig. Hon har verkligen fått mera fart in nu sen jag tränar farten in för sig.

 

 

Blev sen även lite av landskamps momenten vilket gick riktigt bra också. Så jag är faktiskt super nöjd med våran lilla träning i kvällyes .

 

 

  

Vinja redo för ett tränings pass.

 

  

Med metall apporten.

 

  

Vinja och jag kampar lite.

 

  

Min duktiga flicka efter dagens träning.

 

  

Riktigt härlig sommar kväll har vi haft idag.

 

 

I morgon fm så ska Jessica och jag träna lite på Torshälla hk. Med lite tur så kommer det lite bilder från det.

 

Nu är det bara natti, natti kvar om jag ska orka upp när klockan ringer.

 

Ha en skön morgondag så hörs vi nog senareHeart Glasses

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards