Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Heratorpets Vinja - 31 juli 2010 22:39

Idag passade jag på att cykla en sväng med VinjaBike Ridingnär det ändå var lite mulet ute  Black Cloud. Men som vanligt så kom förstås solen fram   när vi kommit en bit på väg. Fast det blåste nått ruggigt uteHurricane så det var verkligen inte lätt att cykla, fick verkligen kämpa för att komma fram  Phew.

 

 

   

Vinja tar en paus i trädet.

 

    

Så nära men ändå så långt borta....

 

    

Man blir ju törstig när man är ute och springer.

 

    

Busig med en pinne.

 

    

Skönt att svalka sig lite.

 

   

Verkar inte vara väldens smartaste att skaka sig medans man fortfarande är kvar i vattnetPonder.

 

    

Mattes lilla pärla.

 

    

Blöt och nöjd.

 

Dagens cykeltur blev nästan 9 km, om vädret fortsätter så här så kanske man kan börja cykla en 2 - 3 ggr i veckan. Måste åka och kolla tempen i sjön också om den håller bra temp för lite simträning  .

 

 

På kvällen så träffades Jessica och jag på SHK för att träna en en sista gång på Landskamps momenten inför morgon dagen. I morgen är det nämligen uttagning för att se vilka som ska få åka till Morokulien och tävla mot Norge. Så det är bara att vänta tills i morgon för att se hur vi ligger till.

 

Blev inte så mycke bilder från träningen, bara en då Vinja & Gnista låg platsliggning.

 

    

Vinja & Gnista så duktiga flickor.

 

Det finns ju lite mera bilder kvar från Enduros kennel läger så jag tänkte avsluta dagens blogg med en massa bilder där i från.

 


  

Annelie & Gretzky tränar fritt följ.

 

  

Nina & Aqila tränar också fritt följ.

 

  

Aqila.

 

  

Angelica & Cross. Cross väntar på att matte ska bli klar.

 

  

Angelica lyssnar när Christer instruerar.

 

  

Lille fine Cross spanar in sin matte.

 

  

Försöker fatta vad Christer menar men jag ser inte ut att fatta nåttQuestion Mark

 

  

Bollen gillar min lilla flicka.

 

  

Christer & Cenit, kolla in vilken fin kontakt.

 

  

Så söt hon är lilla Cenit.

 

Lite bilder när Cross kampar med Christer som har Molars Zaiko som är C-barnens pappa.

 

 

 

Jag släpper inte....

 

 

Jag tar den.... 

 

 

Tro inte du ska få ta den nu när jag just fångat den....

 

   

Josefina & Bolt.


   

Josefina & Bolt tränar fritt följ.


   

Barvatorp´s Risk.


   

Christer & Zaiko.


Nu var det slut på bilder från kennel lägret. Eller slut är det väl inte men jag kan inte visa alla för då tar det säkert en vecka innan jag är klar.

 I morgon kommer väl en rapport hur det blev med uttagningen till Landskampen, med lite tur kanske det blir lite bilder också.

 

Ha det så bra nu och Natti, Natti Sleeping 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards