Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Heratorpets Vinja - 28 juli 2010 20:29

Idag har tyvärr inte blivit så mycke träning. Har varit jätte seg och trött hela dagen, var redan trött i morse när jag vaknade.

 

Men ett litet pass blev det i alla fall på fm. Blev lite övat på lite snabbare sättande för lilla fröken. Behövde Christer som kolla den rörelsen med handen jag skulle göra för att hjälpa henne. Efter några försök så gick det lite bättre men det är nog mycke träning innan den sitter automatiskt.

 

Ett gäng kort blev det även idag. Har försökt plocka ut några stycken från idag. Som vanligt kommer bilderna i en oordning men det kan inte hjälpas.

 

 

Angelica, Enduros Cross och Christer 

 

 

Christer & Enduros Cenit.

 

Jag och Vinja tränar på snabba sättande.

 

 

Jag och Vinja busar lite.

 

 

Angelica & Cross.

 

 

Enduros Aqila.

 

 

Nina & Aqila tränar fritt följ.

 

 

Annelie & Norpatorps Gretzky. Matte är kul vid inkallningen.

 

 

Annelie & Gretzky tränar fritt följ.

 

Helena & Enduros Black Jaja.

 

 

Ola & Enduros Bias tränar fritt följ.

 

  

Enduros Cross tränar kampen med Christer. 

 

 

Nu har vi precis ätit klart. En suveränt god måltid som alltid, Annelie är helt fantastisk i köket med sin goda mat.

 

Om en liten stund är det dags för 5-kamp, kanske inte det roligaste jag vet. Är inte så mycke för lekar och sånt, men men.

 

Ha en bra kväll så hörs vi nog i morgon också.

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards