Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Ännu En Trevlig Dag På Lägret

Av Heratorpets Vinja - 27 juli 2010 22:35

Ja då var våran andra dag på lägret avklarat. Även idag blev det lite lydnad med Christer.

Blev fokus på farten in på metall och tunga apporten. Så nu har vi fått lite tips på hur vi ska göra och får börja träna lite på det.

 

Efter lunch så valla vi en ruta och körde lite uppletande. Rutan här i Strängnäs är inte lätta för dom, speciellt att få ut dom i hörnen för det är väldigt mycke sten där. Hon hitta alla utom den sista som låg uppe i vänstra hörnet bland massa stora stenar. Fick till slut göra en synretning för att få upp henne ända upp. Men hon är duktig min lilla flicka som verkligen letar hela tiden och inte ger upp.

 

På em blev det lite bitövningar med Daniel, det tyckte hon var kul. Vet inte vad han tyckte men jag tyckte hon skötte sig bra.

 

Vid halv 9 på kvällen gick jag & Vinja, Nina & Aqila och Helena & Jaja en liten promenad på grusvägarna runt här. Var verkligen skönt komma ut en liten sväng. Har ju tyvärr inte blivit så mycke sen vi kom hit.

 

En massa bilder har det även blivit idag. Sa ju innan att det inte skulle bli så många bilder varje dag för det tar sån tid. Men det går inte bara plocka ut en två till tre stycken. Blir ju alldeles för några stycken när det hänt så mycke.

 

Även idag blir det nog så att bilderna tyvärr kan komma i lite oordning eftersom det tar för lång tid att klicka på en i taget.

 

 

 

Enduros Accsa tränar skydds.

 

 

Tror detta är Enduros Cash.

 

Tror detta är Enduros Clicker.

 

 

Christer & Enduros Cenit och Christer som äger C-kullens pappa Molars Zaiko

 

 

Vinja poserar lite i skogen.

 

 

Vinja den lilla tossan ligger och rullar sig.

 

 

Christer & Cenit tränar fritt följ.

 

 

Barvatorp´s Risk full fart i en inkallning.

 

 

Annelie & Flexi tränar sakta delen på framåtsändande.

 

 

Annelie och Flexi tar sig en paus.

 

 

Helena & Enduros Black Jaja kampar.

 

 

Helena och Jaja lyssnar på Christers instruktioner.

 

Annelie och Gretsky kampar också fast på backen.

 

  

Vinja tar sig en paus i min säng.

 

Enduros Jaja, Enduros Aqila och Vinja när vi var ute på promenad.

 

 

Ja då var det slut på våran uppdatering för idag. Klockan är snart 23.30 så det börjar bli dags att snart gå och sova så man orkar med morgondagen.

 

Vi hörs igen i morgon om internet vill.

 

Ha det så bra. Natti, Natti. 

 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

27 juli 2010 23:50

Jag kan tänka mig att vovven är nöjd efter dagens aktivitet :)

Sv: Ja, grindarna blev rejäla, men samtidigt så behövde vi göra något för att helt kunna avveckla galler med stöd av stolar :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Maria

Maria

28 juli 2010 07:07

Ni verkar ha det kanonbra! Kul att läsa och kika på bilderna.
Jo då... jag är otroligt nöjd med Lux, han är en liten hjälte ;)
Tummen... ja du, det är en historia för sig. Svullnaden har gått ner, men jag kan fortfarande inte böja tummen, båda lederna är som fastlåsta. Får nog lov att åka iväg ytterligare en gång till farbror ortopeden... Lite ont gör det också. Men jag överlever, har ju en tumme till ;)

http://sluggster.blogs.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

28 juli 2010 20:32

Sv: Promenader är dock inte att förakta :) Hjärtat mår bra av det, och kroppen får röra på sig. Men vi ska försöka komma längre. Mina rutor har försvunnit, och trots att jag sökt som en tok efter dem har jag inte lyckats hitta några :P

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards