Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

Vinjas Dotter Är Här På Besök :)

Av Heratorpets Vinja - 24 juli 2010 23:13

Det blev svalt ute även idag så Vinja fick sig en cykeltur vid lunch tidenBike Riding. Blev som vanligt en tur mot våtmarken eftersom det är väldigt bra underlag där och att hon kan vara lös nästan hela tidenThumbs Up .

 

 

  

Vinja på väg.

 

  

Mulet var det ute.

 

  

Vinja passade på att svalka sig lite i början av cykelturen.

 

  

Var riktigt skönt tyckte Vinja.

 

  

Var meningen hon skulle få bada lite längre fram också, men det såg ut så här äckligtGagging.

 

  

Den här pinnen bar hon nästan halva vägen vi var ute.

 

 

Dagens cykeltur blev ca 8,5km.

 

På em så var vi och hämta lilla Ziwa. Hon ska prov bo hos oss i natt om det skulle vara så att Saara behöver hundvakt någon gång.

 

Det har gått jätte bra, var lite fullt ös i början men vid 7 taget så träffades Angie & jag  och gick en sväng med dom så dom fick busa lite. Dom hade jätte skoj, även Vinja tyckte det var kul leka med dom. Fast lite fostran blev det också när dom blev för kaxiga.

 

 

  

Kolla vad mörk hon blivit den lilla sötnosen.

 

  

Spanar lite.

 

  

Så var vi på väg hem.

 

  

Vinja kämpar med en pinne och Ziwa nosar runt lite.

 

  

Vinja med Zäpo och Ziwa.

 

  

Ge dig syrran.

 

  

Syskon.

 

  

Barna och morsan.

 

  

Syskon gnabb.

 

  

Morsan är med och kollar så allt går rätt till i leken.

 

  

Hur orkar ni hålla på hela tiden.

 

   

Okej då, jag vill nog också vara med och leka tycker Vinja.

 

  

Ziwa fräser ifrån till brosan.

 

  

Sitter ni fastspända barna för nu kör jag.......

 

 

I morgon ska vi på läger igen, ska bli jätte kul Woohoo!. Får bara hoppas det blir lite bättre väder än det är nu för nu regnar det som bara den uteRainy inte kul alls vill jag säga. Om det är mulet är helt okej, men regn vill vi inte ha No.

 

Har tänkt göra ett nytt försök att ta med den bärbara datan för ev kunna uppdatera lite. Men det är rätt dålig täckning där ute också så vi får hålla tummarna att det funkar Thumbs Up.

 

 







 
 
Maria

Maria

25 juli 2010 08:15

Men vilken schäferröra på bilderna ;) kul att så många hundar kan leka med sans och balans.
Ha det nu riktigt kul på lägret!

http://sluggster.blogs.se

 
Monica

Monica

25 juli 2010 09:08

Syskonkärlek är för underbar, här rök dom ihop så strån och stickor flög.
Riklig med regn har det blivit men värmen är visst på väg tillbaka igen.
Ha en trevlig lägervecka;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Louise

Louise

25 juli 2010 18:51

Vill bara hälsa på och önska er en underbar lägervecka:)
Louise och Zyndra

http://www.sparmarkenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards