Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Heratorpets Vinja - 14 juli 2010 23:40

I morse så ringde klockan kl 7,00Alarm Clock . Ni undrar säkert hur man kan var så puckad att gå upp så tidigt när man har semester. Det var nämligen så att Vinja hade en tid på gåbandet kl 9,00 så vi var tvungna masa oss upp då.

 

  

Träning på gåbandet.

 

 

 

Efter det så blev det en tur till veterinären för lite vägning. Var ju ett tag sen nu och man vill ju hålla lite koll. Vanligtvis brukar vi ju passa på att göra det då vi simmar på Strömsholm men nu simmar vi ju ute istället.

 

 


  

Vinja på vågen.

 

När vi ändå var inne vid Eskilstuna Djurklinik så passa vi på att miljöträna lite i den stora galler trappan. I början var det lite läbbigt men efter några gånger gick det kanonWakka Wakka.

 


   

Lite läbbigt var det allt.


   

Nu var den rätt okej att gå i.

 

På em blev det en liten rastning ut till våran udde och tillbaka, Per var också med. Vinja gillar verkligen att ut och kolla in alla bryggor. Så även idag.

Här kommer lite bilder på några av bryggorna hon var ute på.

 

 


  


  


  


  

Min snygging.

 

Även husse gillade bryggor så Vinja fick ut honom också på några.

 

 


  


  



  

Här kommer lilla stumpan farande.

 

  

Liten vilo paus blev det också.

 

 

Vid 8 på kvällen så åkte jag upp till Jessica för att gå en promenad men henne och hundarna. Det var skönt på kvällen men alla mygg hade man kunnat vara utanNo No No. Dagens promenad blev ca 7,7 km, är verkligen mycke roligare med sällskap på sina promenader Walking The Dog Female .

 

Fick ihop lite bilder på våran promenad, men tyvärr så börja det ju skymma lite och min kamera gillar inte det. Den vill ha fullt ljus. Men ni får stå ut ändå.

 

 


  

Träffade den här i början av vår promenad.

 

  

Vinja & Gnista.

 

  

Vatten paus måste man ju ha.

 

  

Vinja kolla in nått annat istället för vattnet.

 

  

På väg på våran kvälls tur.

 

  

Sota & Gnista.

 

  

Vinja & Gnista i solnedgången.

 

  

En till som blev lite mörkare.

 

  

Sota plockar hallon.

 

  

Ännu en vattenpaus. Kunde behövas i värmen.

 

  

Vacker solnedgång.

 

  

Trötta tjejer efter promenaden.

 

  

Jessicas man, kommer tyvärr inte ihåg vad han heter. Höll på att fixa i deras nya pool.

 

  

Vinja vilar lite.

 

  

Söta Sota.

 

 

 

I morgon kväll ska jag och Vinja åka till Louise som har Spårmarkens kennel och var med på hennes läger. Ska bli kanon kulWoohoo!. Lägret är från fredag - söndag men jag åker upp på torsdag kväll för att slippa stressa på fredag morgon. Sen har jag aldrig varit där så jag vet inte om jag hittar. Så det kändes lugnare åka på kvällen.

Ska ta med våran bärbara data dit och ska försöka göra lite små uppdateringar. Om det finns någon täckning för det mobila bredbandet där förstås. Om inte så blir det uppdatering när vi kommer hem.

 

Kan ev bli någon MMS blogg om inte datan skulle funka. Men det märker ni väl om det händer nått här.


Sov gott nu allihopa för det ska jag göra. I morgon ska jag i alla fall inte sätta någon klocka på ringning.

 

Natti, NattiDreaming  







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards