Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Heratorpets Vinja - 12 juli 2010 23:23

Nu är det ÄNTLIGEN SEMESTERNa-na-na-na   Woohoo!. Ska verkligen bli så skönt att nu vara ledig i drygt 5 veckorToo Happy 1, så nu hoppas jag bara att temperaturen ute kunde sänkas lite så man kan ut och gå & träna utan att smälta bortSweaty.  Det är ju det man sett fram emot på ledigheten. Inte bara sitta och flämta under fläktenSweating 2.

 

Har som vanligt inte blivit någon promenad idag för det var som vanligt för varmt. Blev en tur ner till Jolle basen för att simma lite. Det är ju alltid uppskattatIn The Pool. Även Per var med idag så vi testa nått nytt. Vi stod på varsin brygga och så fick hon simma emellan oss flera gånger och en del intervaller. Det var kanon hon kunde simma så. Vinja var väl i och simma dryga 20 min och hon var allt lite flåsig när hon kom upp. Det tar nog en hel del på krafterna att simma så. Verkligen kanon bra träning i värmenThumbs Up.

 

 

Var tänkt att jag skulle gå en sväng när jag sluta idag men jag kände mig jätte seg och orkade inte ut och slåss med myggen.

 

Här kommer lite bilder på dagen simtur. Tyvärr blir det ju rätt lika, men vad gör man när man inte kan motionera på nått annat sätt.

 

  

Hon simma runt bryggan.

 

  

På väg mot husse som står en bra bit bort.

 

  

Ända till andra bryggan simma hon.

 

  

Framme hos husse.

 

  

Här kommer hon tillbaka.

 

  

Per tog också lite kort. Vinja på väg igen.

 

  

Sen tillbaka igen. Många simturer blev det fram och tillbaka.

 

  

Lite näckrosor växte där också.

 

  

Mattes lilla pärla.

 

  

Poserar i flytvästen.

 

  

Full fart ut i vattnet.

 

 

  

Kolla min snygging. Åkte sen och rasta henne efter badet.

 

  

Vinja ville gärna ta sig ett dopp här också.....

 

 

 

Nu blir det inte mera för idag. Måste försöka lägga mig skapligt för i morgon kl 9,00 ska Per vara uppe på operation för sin arm han gjorde illa i fredags på jobbet No. Han har fått en skada på biceps muskeln. Dom ska sy fast fästet på muskeln som har lossnat. Så jag ska skjutsa honom dit i morgon.

 

I morgon kväll så ska Ingrid och jag åka och träna är det tänkt. Hoppas det inte är så varmt då.

 

Vi hörs i morgon med nya rapporter om hur våran dag har varit.

 

 

Bye Bye Hello






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards