Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Heratorpets Vinja - 11 juli 2010 23:45

Pust, stånk och stön. Det känns ju som om man kommer smälta snart i den här värmen Phew . Skulle ju helt klart vara okej om den kunde smälta bort vissa störande utstående delar på kroppenWink. Fast det väl med det som med myggen, dom suger bort fel sakerLaughing 2.

 

Så mycke motion kan man ju inte skryta med att det blirSadly I Can't . Det enda som känns okej för vovvarna nu är väl att åka och bada någonstansIn The Pool.   

 

 

Fast det får man väl också vara lite försiktig med så dom inte får en massa våteksem.

 

Idag har vi faktiskt varit lite duktiga Way To Go. Träffade Jessica vid SHK vid 8,30 i morse och tränade lite. Det blev en lite lugnare träning för det var faktiskt redan väldigt varmt ute Sweatyfast klockan inte var så mycke. Blev lite träning på Landskamps momenten. Mycke görs ju väldigt annorlunda än vad man gör i brukset.

Det fria följe bland annat går man utanför fyra koner som står i en kvadrat och man får inte komma innanför för då nollar man momenten.

 

Finns även ett moment som heter apportering av okänt föremål. Det kan nästan vara vad som helst men inte metall. Sen blev det också lite mer träning som jag inte orkar förklara just nu.

 

Blev inte så jätte mycke bilder från träningen men några blev det.

 

  

Vinja över hindret. Tyvärr suddig men min kamera är inte så bra på rörliga bilder   .

 

  

Vinja & Gnista tränar på dom "okända" föremålen.

 

  

Gnista apporterar.

 

  

Puss på dig min matte Blow A Kiss

 

  

Gnista sitter fint med ett annat "okänt" föremål.

 

  

Duktiga Gnista.

 

 

 

Efter träningen åkte Vinja och jag ner till Jolle basen för att bada. Det är alltid uppskattat. Simmade ca 25 min och av den tiden så var hon helt i vattnet och simmade i 15 min. Blev blandat med att bara simma runt bryggan och intervaller med att jag kasta leksaken.

 

 


  

Långt ut simmade hon min lilla flicka.

 

  

Här kommer hon lilla pärlan.

 

  

Du morsan, det här är kul. Och skönt är det också.

 

  

Bad bruden på väg upp.

 

  

Lite flåsig blev hon.

 

  

Men hallå morsan....Jag vill ju simma mera....

 

  

Tjohooo det här är så kul.

 

  

Härlig utsikt.

 

  

Var bara tvungen att fota henne när boll repet hamnade så festligt runt nosen.

 

 

Blev även ikväll en liten promenad. Gick samma sväng som igår, känns som den svängen är rätt lagom för det var rätt varmt ute fast klockan var över 22,00. Men idag hade vi sällskap av Angie, Rex & Zäpo, det var kul att slippa gå själv. Tyvärr blev det lite svårt med bilder då det började bli mörkt. Men jag fick några när dom var stilla och inte stod så långt bort.

 

 


  

Vinja & Zäpo.

 

  

Intressanta dofter fanns det.

 

  

Lille söte Zäpo som blivit stora killen och kolla vad mörk han har blivit.

 

  

Nu händer inte så mycke mera här idag, eller det kanske är fel att säga. Klockan är ju över 1 på natten så det kommer hända nått idag men jag vet inte vad än. Allt beror på vädret. Är föresten över 23 grader ute fast klockan är över 1. Så inte är det mycke svalare på natten inte.

 

Nu ska jag gå och sova så vi får höras lite senare.

 

Natti, Natti Sleeping







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards