Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Heratorpets Vinja - 9 juli 2010 23:53

I morse när jag vaknade så tänkte jagyes för det såg ut att bli en mulen dag. Tänkte att idag hinner jag gå en promenad innan jag ska jobba. Men icke, ickeNonär klockan närmade sig halv 10 taget så sken solen som vanligt på den blå himlen  Mostly Sunny. Så den tänkta promenaden fick vi snabbt lägga ner. I stället så blev det en tur till Jolle basen för en simtur igen  . Det är ju verkligen tur att lilla fröken uppskattar att simma för ska den här värmen hålla i sig så kommer det bli mycke bada i sommarIn The Pool .

 

Fick sig ett skapligt träningspass då hon fick simma ca 15 min i sträck, blandat med intervaller då hon simma efter sin leksak. Men det blev även lite före och efter det passet så en ca 25 min simmade hon nog.

 

Lite bad bilder blev det så klart.

 

 

  

Långt ut och simma var hon.

 

  

En ny bad leksak hade vi fått leta fram då den andra sjönk igår.

 

  

Stilstudie uppifrån.

 

  

Simmade runt bryggan gjorde hon.

 

  

Kolla.....En badanka Laughing 2.

 

  

Mycke långa simturer blev det.

 

  

Man måste ju skaka på sig lite när man kommer upp.

 

  

Min fina tjej i vattnet som tycker hon kan få bada mera.

 

  

Blöt hund.

 

  

Världens goaste lilla flicka.

 

 

 

När jag kom hem från jobbet vid 22,30 tiden så blev det en skön liten kvälls promenad Walking The Dog Female. Var verkligen kanon skönt ute nu på kvällen. Det enda som störde var dom envisa myggenGrrr . Blev en liten sväng på nästan 4 km så det var väl inte någon jätte sväng. Men bättre än ingen alls.

 

Var tyvärr lite svårt med bilder i mörkret men fick ihop några stycken  .

 


   

Riktigt vackert på himlen var det.

 

 

   

Så här såg det ut vid en av grillplatserna dom har fixat till. Varför ska det vara så svårt att städa efter sig No No No.

 

 

   

Vinja poserar i mörkret på stenen.

 

 

 

Ha en trevlig helg ni alla som är lediga. Själv har jag 3 dagar kvar att jobba, så på måndag kl 22,00 så börjar min semesterNa-na-na-na . Drygt 5 veckor ledigtWakka Wakka.

 

Natti, Natti på er så hörs vi i morgon  Pillow 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards