Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Heratorpets Vinja - 5 juli 2010 22:34

Har varit jätte varmt även idagMelting , fast det har faktiskt fläktat lite och det var skönt.

 

Blev en tur till Jolle basen även idag för en liten simtur för Vinja. Var väldigt uppskattat i värmen.

 

  

Skönt i skuggan vid ån.

 

  

Behövs verkligen lite regn när gräsmattan ser ut så här på många ställen.

 

  

Full fart ut i vattnet efter leksaken.

 

  

Så skönt i vattnet.

 

  

Jolle basen.

 

  

Min söta flicka.

 

   

 

Nu på kvällen har Vinja och jag gått promenad med Jessica, Gnista & SotaWalking Dog. Vi gick i skogen bakom vid Jessica och fortsatte sen bort på lite stigar och grusvägar. Våran sväng blev ca 7 km och det var riktigt skönt ute, förutom på dom ställena vi var tvungna slåss med myggen. Var en jätte trevlig sväng och sen så mycke roligare ha sällskap på promenaden.

 

Blev även en del fotande på promenaden men det är inte så lätt få bra kort när dom rör på sig. Så ni får hålla tillgodo med det som blev.

 


  

Gnista hitta nått som lukta gott.

 

  

Jessica, Gnista & Sota på väg över kalhygget.

 

  

Vinja & Gnista.

 

  

Hmm, här var det nått intressant....

 

  

Vatten paus.

 

  

Vinja drack också vatten.

 

  

Blåklocka.

 

  

Gnista hitta lite vatten i diket som hon bada i och Vinja ville också vara med.

 

  

Tre stiliga tjejer. Sota, Gnista & Vinja.

 

  

Vacker solnedgång.

 

  

På väg hemåt.

 

  

Gnista med en kul boll som satt fast i snöre.

 

  

Tjohoo nu tar jag den....

 

  

Men hallå ge mig bollen då, den var ju så kul.

 

  

Gnista, Jessica och Sota i gräset.

 

  

Jessica och vackra Sota.

 

 

Nu hinner jag inte mera för idag. Klockan är nu 23,00 och jag ska upp och jobba i morgon bitti. Klockan ringer vid 4,30 inte kul allsThumbs Down .

 

Hörs i morgon.

 

Natti, Natti Alarm Clock






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards