Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Heratorpets Vinja - 1 juli 2010 23:47

Hej på er alla  . Blev tyvärr ingen blogg igår. För lagom när jag skulle börja så kom sonen hem och hade gjort sig illa i foten. Han hade råkat sparka in tån i asfalten när han halka med moppen ute så stortån stod åt ett annat håll än dom andra tårna. Och det gjorde väldigt ont  Crying. Så det var bara åka raka upp till akuten där dom röntgade och konstaterade att tån var bruten. Blev att gipsa och han ska nu ha det 3-4 veckor. Inte skönt i denna värme  Sadly I Can't.

 

Så vi var inte hemma föräns vid halv tre på natten och då orkade jag inte blogga.

 

 

Vinja verkar i alla fall som hon är bättre. Ser inte nått att hon haltar men hon har bara fått gått i koppel än så länge. Har bara fått vara lös när hon ska rasta sig och om hon låter bli att jogga iväg.

 

Vi har bara gått väldigt korta bitar som ut till våran udde och tillbaka men tänkte börja öka på lite och se om det funkar.

 

Har försökt att fota lite  Snappymen det är inte lätt när vi bara går så lite. Men lite har jag fått ihop och även lite blommor för att fylla ut liteWink  

 

 

  

Ute på lite rastning igår.

 

  

På väg ut mot udden.

 

  

Nere och spanar på bryggan.

 

  

Nej nu går jag om det inte blir roligare än så här......

 

 

Här kommer dagens skörd med blombilder.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Min söta flicka.

 

   

Får ju inte glömma närbilden.

 

 

Det blev en liten sväng vid sista rastningsrundan och då såg det så här vackert ut på himlen.

 

    

 

 

   

Vinja på kvälls promenaden.

 

 

 

Har varit inne och lånat en bild från Louise som har Spårmarkens Kennel som har Vinja dottern Zyndra som nu blivit 15 veckor.

 

   

  Visst är hon söt den lilla raringen.

 

 

Nu är jag ledig några dagar vilket är kanon sköntNa-na-na-na . Hoppas bara också att Vinja är okej i benet så vi kan börja ut och gå o träna lite också. Börjar väl bli dags att lägga in en högre växel med träningen om vi ska kunna anmäla till några tävlingar i höst.

 

Nu är det i alla fall natti, natti för mig, för natten som var blev det inte mycke sömn inte.

Sköt om er så hörs vi nog i morgonSleeping .







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards