Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Heratorpets Vinja - 29 juni 2010 22:58

Halloy  . Det är fortfarande lugnt här men jag tror inte Vinja är halt längre. Fast helt säker är jag inte för det inte så lätt att kolla när man ska både titta och springa samtidigt.

 

Hon har fått rimadyl i tre dagar nu och ska inte ge nått mera heller nu. Nu är det bara fortsätta ta det lugnt och se om en 2-3 dagar när rimadylen gått ur kroppen hur hon är. Jag håller verkligen tummarna att hon är frisk nuThumbs Up.

 

Har även haft kontakt med veterinär Ström som sa att hon kan få gå en liten kort sväng i koppel och bara skritt. Så det känns ju skönt hon kan få komma ut lite i alla fall.

 

Här kommer några få futtiga bilder jag tagit idag.

 

 

   

Liten promenad på väg till bilen.

 

    

Det var skönt i gräset.

 

   

Min lilla söta flicka.

 

 

Med lite tur blir det lite flera kort i morgon och även en rapport hur det är med Vinja. Tills dess får ni ha det så bra.

Bye Bye Kisses 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards