Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Heratorpets Vinja - 7 juni 2010 22:44

Har varit hos en naprapat idag på em när jag vaknade. Får tyvärr ofta låsningar i ryggen och nacken som gör att jag får en fruktansvärd huvudvärkDuh . Så med lite tur så släpper den om några dagar nu, inte skönt alls gå med huvudvärk så länge som jag brukar göraSadly I Can't .

 

När det var klart åkte Angie och jag till Vilsta för att gå en sväng med hundarna  Walking The Dog Female . Vi brukar nästan aldrig gå där för det kryllar av folk som springer spåret och då kan man ju inte ha hundarna lösa   så vi tänkte vi prövar en annan väg som börjar vid Vilsta men som gick mera i utkanten av alla motionsspår.

 

Först trodde vi att vi inte skulle komma någonstans på den vägen men vi hade super tur för det var nästan inget folk på den och vi hitta även runt utan att gå vilse   . Upptäckte även en massa andra små vägar och stigar som vi ska utforska någon annan dag.

 

Både jag & Angie älskar att gå långa promenader och leta nya promenad vägar. Fast lite pirrigt är det ibland när man inte alls vet var man är utan får chansa lite. Tur man har mobil så man kan ringa efter hjälp om det behövsWink .

 

Vi fick ihop ca 6 km på dagens sväng. Var verkligen varierande väder idag, inte så soligt men rätt varmt ändå.

 

  

Angie, Zäpo & Rex. Inte lätt få skarpa bilder på den lille då han rör sig hela tiden.

 

  

Zäpo undrar var morsan ska ta vägen.

 

  

Lite daglig fostran kan behövas på små slynglar.

 

  

Stiliga Rex tar en liten paus.

 

  

Angie & Zäpo.

 

  

Söta Zäpo.

 

  

Vinja poserar på lite stockar.

 

  

Hallå morsan var är du.....Jag kan inte komma upp här.

 

  

Lite balansövningar på stocken.

 

  

Vissa har det bra som får åka när dom blir trötta.

 

  

Mor & son så stiliga. Tycker det här kortet blev kanon. Vad tycker ni???

 

  

Den pinnen kommer inte vara lätt få bort.

 

  

Hur går det grabben....Får du loss pinnen....

 

  

Tillbaka vid bilen.

 

  

Så fina dom är Rex & Vinja.

 

  

Helt utslagen liten Zäpo.

 

 

Efter promenaden bar det av hemåt med ett stopp för att köpa Slagsta glass som är så jätte gott Ice Cream Cone.

 

Nu är jag verkligen jätte seg så nu ska jag försöka sova snart så man är pigg i morgon.

 

Natti, Natti Counting Sheep

 

 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards