Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Promenad Med Miljöträning

Av Heratorpets Vinja - 31 maj 2010 23:13

Har blivit en promenad bort till våtmarken idag med Angie, Rex & Zäpo.

 

Det har varit varierande väder även idag. När jag precis kom hem och skulle ut så börja det att regna liteRain Cloud . Hade försäkerhetsskull packat ner regn jacka i ryggsäcken, men vi hade kanon tur med vädret för det blev inte nå mera regn och solen kom även fram  .

 

Det är så kul att se Vinja leka med sin lilla son för det syns verkligen hur glad hon blir när hon träffar honom Smileoch även Zäpo tycker det är kul när morsan är med.

 

Gick ända ut mot våtmarken idag så det blev lite drygt 7 km när vi var klara. Blev en hel del miljöträning för Zäpo idag då han både var på ett plåt golv, ett galler med forsande vatten under och en brygga. Han var så duktig den lilla killen  Wakka Wakka måste helt klart komma från hans mamma  Wink .

 

Ett gäng kort och ett par filmer han vi med också på dagens promenad.

 

 

  

Vinja och Zäpo vid ån.

 

  

Mor och son med en pinne.

 

  

Vinja fostrar sonen lite. Kan behövas för han är en riktigt liten kaxloppa.

 

 

 

Här kommer en liten snutt när Vinja, Rex och Zäpo leker.

 

 









  

Liten söt Zäpo.

 

  

Rex spanar in nått.

 

  

Vinja i trädet.

 

  

Zäpo testar ett plåtgolv.

 

  

Så duktig i gallertrappan.

 

  

Kan sitta fint på gallertrappan också.

 

  

Min fina flicka.

 

  

Närbild på hundkex "tror dom heter så".

 

  

Ännu ett galler men med forsande vatten under.

 

  

Puss på dig morsan.

 

  

Den här hade inte så bråttom.

 

  

Kollar in bryggan.

 

  

Spanar ut över vattnet.

 

  

Skönt att slippa gå när man blivit trött.

 

Här kommer det en film till när Vinja och Zäpo leker.

 

 

 








Har eftermiddags skift från i morgon så det ska bli skönt slippa gå upp så tidigt. Får se vad som händer då. Blir en promenad på fm i alla fall men var får vi fundera ut i morgon.

 

Sköt om erBlow Kiss










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards