Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Heratorpets Vinja - 29 maj 2010 22:00

Vilket konstigt väder vi haft idag Very Confused. Ena stunden strålande sol   för att sen bli regn och åskaThunderstorms och sen åter soligt igen.

 

Blev en cykeltur för Vinja idag Bike Riding. Har ökat på lite igen så idag blev det lite drygt 7 km. Tog vägen bort mot våtmarken men inte ända bort. Var uppehåll när vi åkte men det fanns ett gäng väldigt mörka moln  Black Cloud . Hade förhoppning om att vi skulle klara hela svängen men det gjorde vi inteNo hade väl ca 2,5 km kvar när det börja droppa. Men innan vi kom hem börja det regna ordentligt och jag var jätte blöt.

 

  

När vi börja turen så sken solen.

 

  

Vinja kollar in vattnet i ån.

 

  

Får jag gå i och bada lite morsan.

 

  

Skönt svalka sig lite under cykelturen.

 

  

Vinja testar på att var fågelhund och sitta i trädet.

 

  

När vi vände upptäckte jag dom här molnen och då förstod jag att vi inte skulle komma hem torra.

 

  

Kolla vad jag hitta.

 

  

Min fina flicka.

 

  

Hitta en stock att posera lite på.

 

  

Kan sitta på den också.

 

  

Första utslagna liljekonvalj jag sett i år.

 

 

På kvällen blev det en promenad ut till Kolsta med Angie, Rex & Zäpo. Så hade det blivit kanon väder igen och solen var framme  . Kolsta svängen blev ca 7,5 km.

 

 

  

Vinja spanar in Angie, Rex & Zäpo som kommer på bron.

 

  

Så glad blev hon att träffa sin lille son.

 

  

Zäpo smyger på morsan.

 

  

Vinja smyger också.

 

   

Zäpo tror han är en liten kossa Cow.

 

  

Sitter fint.

 

 

Fick ett kort från Monika på lilla Zoya, riktig liten tuffing verkar hon vara.

 

  

Kolla in kaxiga Zoya.

 

 

Upptäckte att Per hade filmat lite på våran träning igår. Hade filmat när jag träna snabba delen på framåtsändandet. Eftersom fröken saktar av för tidigt innan gruppen så har vi bara tränat snabba delen med bollen som dragning.

 

 

 

 

 

Här är även en snutt när hon var och simma igår.

 

 

 



Japp, det var allt för idag. Med lite tur kanske jag kan komma i säng före kl tolv. Just nu ser det lovande ut då den är 22,33 men som sagt, jag är inte i sängen än.


Ha en fortsatt skön helg nu och hoppas ni får en solig dag i morgon.


Hörs i morgon Natti Natti Dreaming









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards