Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Heratorpets Vinja - 28 maj 2010 22:34

Blev en tur till bruks efter jobbet för lite träning. Körde lite framåtsändande den snabba delen. Börjar bli lite bättre nu tycker jag men finns massa att jobba på än.

  

Lite kryp med vänster svängar han vi med också. Känns även där som om det kommer kunna funka till slutThumbs Up.

 

Stegen han vi med också. Första gången missa hon sista pinnen men sen gick det jätte braWakka Wakka.

 

Per tog lite bilder på mig när vi träna, inte kul se sig själv på bild men jag får väl offra mig för eran skullWink .

 

  

Lite fritt följ.

 

  

Belöning måste man ju ha när man är duktig.

 

  

Framåtsändande.

 

  

Kryp.

 

   

Stegen.

 

 

På kvällen var det premiär för simning på Strömsholm för Vinja. Det tyckte hon var jätte kul Raise The Roof. Tog det lite lugnt för det var första gången men ca 17min simma hon. Blev även 2 * 40 sekunder i linan i jet streamen. Även Angie & Rex var med och även lille Zäpo men han satt i väntrummet med Per och kollade in genom fönstret.

 

 

  

Söta Zäpo.

 

  

Vinja i badet.

 

  

Lite trött efter simningen.

 

  

Min fina flicka.

 

  

Rex ser inte så glad ut att behöva tvättas efterbadet.

 

  

Zäpo sitter fint.

 

   

I mattes knä för hemfärd.

 

 

Så såg våran dag ut idag. Nu har klockan verkligen rasat iväg. Är nu 23,41 och min klocka ringer 4,30 så det är hög tid att sova.

 

Sköt om er så hörs vi i morgon Hello

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards