Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Heratorpets Vinja - 24 maj 2010 22:58

Blev en liten sväng på fm innan jag skulle åka till jobbet.

 

Vi gick ut mot udden och bort mot Torsharg, sen blev det ut mot Viggeby. Var soligt och fint  men det blåste en hel del tyvärr. På gräsvägen som går utefter ån så fick Vinja ett gäng intervaller. Måste ju få upp lite kondis på lilla fröken om vi ska kunna tävla i höstWink .

 

Hinner tyvärr inte så mycke när man jobbar em. Ja om man inte går upp klockan 6 men det vill man ju inteThumbs Down . Kan vara skönt få lite sovmorgon efter man jobbat fm och gått upp tidigtWake Up.

 

 

Svängen vi gick blev ca 5 km men Vinja sprang säkert minst 2 km till. Fick ihop lite kort och även film när hon springer en av intervallerna och en när hon svalkar sig lite i bäcken.

 

 

Börjar med en liten bild serie där hon busar med en trä klump.

 

  

Här kommer hon med pinnen.

 

  

Tappar den.

 

  

På den igen.

 

  

Nu är jag klar....

 

  

Liten gul fin blomma.

 

  

Någon har haft fest på stubben.

 

  

Stumpan poserar på en betong klump.

 

  

Fin äppelblomma.

 

  

Och en vacker gullviva.

 

Självklart blev det lite bilder på Vinja också, men tänkte ni kunde få se lite vackra blommor också.

 

   

Min lilla blomma3 Kisses

 

   

Det fanns väldigt mycke maskrosor där vi gick.

 

   

Visst är hon söt min lilla flicka.

 

   

Full fart efter bollen.

 

  

På väg tillbaka.

 

 

Här kommer en film när hon springer en av sina intervaller.

 

 

 

 

 

  

Törstig blir man av allt springande.

 

  

Svalkar sig i bäcken.

 

 

Här en liten kort film på badbruden.

 

 

 

 


  

Hitta även dom här fina blommorna på ett äppelträd.



Nu var det slut för denna gång. I morgon är jag ledigToo Happy 1, på fm ska jag träffa Jessica på Eskilstuna bk för lite träning är det tänkt. Så med lite tur blir det lite kort från den. Ska även på massage i morgon em som jag fick av min familj i julklapp.


Sov gott nu så hörs vi i morgon Counting Sheep


 


 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards