Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Heratorpets Vinja - 17 maj 2010 20:25

Har tillbringat nästan halva dagen med Angie, Rex och Vinjas son Zäpo. Vad den lille killen har vuxit och så söt han är.

 

När jag kom och hämta dom så blev lille Zäpo så glad, jätte kul han känner igen mig Too Happy 1.

 

Det blev en tur till kjula skogen och la lite spår till Rex och Vinja. Blev inget jätte spår till Vinja men vi har ju heller inte spårat på länge. Gick ca 900 steg, har stegräknare, så det borde blivit en 5-600 m i alla fall.

 

Medans spåren låg så åkte vi iväg till andra sidanvägen och gick en promenad    Walking The Dog Female , ja så mycke promenad blev det kanske inte då Zäpo är ju lite för liten för det. Men det har Angie löst lysande Wakka Wakka, Zäpo har nämligen fått en barnvagn   som han får åka i när han blir trött  Falling Asleep .

 

Det tar verkligen mera tid att gå med den lille än vi trott för spåret han ligga över 2 timmar innan vi kom tillbaka. Men sen så blev det ju även en hel del bus mellan morsan och sonen  Sunshine . Har filmat en del som ni ska få se lite längre ner.

 

Vinjas spår är jag kanon nöjd med Raise The Roof. Trodde först när jag släppte ut henne att hon skulle ta bakspår. Men hon gick bara ut fel en liten bit, nosade och sen åt rätt håll. Vad jag blev gladNa-na-na-na , hon hade inte glömt att gå åt rätt håll. Jag hade lagt ut 7+1 och hon missa en, fast den hitta jag. Hade gömt två av pinnarna men dom plocka min lilla flicka upp galant You Rock. Så nu är det bara börja lägga lite längre spår så lilla damen får upp sin spårkondition igen.

 

Blev en massa bilder på den lilla sötnosen Zäpo idag, eller rättare sagt nästa bara bilder på honom Wink.

 

 

  

Hittat en pinne.

 

  

Bollen var också kul.

 

  

Jag och Zäpo har dragkamp.

 

   

Jag fick denWakka Wakka.

 

  

Spanar lite.

 

  

Riktigt söt.

 

  

Man blir fort trött när man är liten.

 

  

Ge fan i min pinne säger Rex.

 

  

Okej då, vi delar väl om du ändå inte blev rädd för mig.

 

  

Zäpo busar med morsan.

 

 

 

Här kommer en liten snutt när Vinja och Zäpo leker med en pinne.

 

 

 








  

Ta i då grabben.

 

  

Japp, morsan vann.

 

En till snutt när dom leker med pinnen.

 

 

 








  

Måste ju vila lite också.

 

  

Min fina Vinja.

 

  

Skönt åka vagn när ens valpben är trötta.

 

  

Helt utslagen liten valp.

 

Här kommer en film när Vinja får ett tokfnatt. Zäpo försöker hänga på så gott han kan.

 

 







  

Ja så det var det för idag. I morgon så var det dags att arbeta igen, inte speciellt kul Pouty. Tänk om man kunde få vara hemma jämnt. Då kunde man träna hund och gå långa promenader hela dagarna. Vilket toppen livBounce .

 

Nu ska jag ut och rasta och förbereda inför morgondagen.

 

Ha en skön kväll så hörs vi i morgon Heart Glasses






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards