Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Heratorpets Vinja - 16 maj 2010 22:56

God kväll alla mina kära vänner.

 

Här har inte varit nytt lysande väder idag utan grått och småregnatPartly Cloudy men det har inte hindrat Vinja och mig. På fm blev det en tur med cykeln för Vinja. Om hon ska få tillbaka sin kondis inom en snar framtid så gäller det ligga i Stationary Bike. Har även ökat på hennes sväng så nu är den ca 5km. Är väl inte så kul sväng men det blir bättre när vi kan cykla längre Thumbs Up.

 

Är ju inte så lätt ta bra kort när man cyklar, men skam den som ger sig något kort blev det.

 

  

Väntar på att sin matte ska bli klar någon gång.

 

   

Blev bara en bild när lilla fröken springer.

 

 

Efter cykelturen blev det en sväng till stan för att shoppa kläder till sonen. Kan säga att det inte är någon höjdare åka handla med honom då nästan inget duger och kan åka och handla det "sen". Men tyvärr brukar det där "sen" oftast bli aldrig. Men tills slut hitta vi nått som passa och då försvann pengarna i rasande fart vill jag lova  Money 3. På hemvägen han vi även med en slagsta glass som är så jätte gott.

 


På kvällen blev det en tur ner på Torsharg för lite träning. Det är kul tycker både Vinja och jagWoohoo!.

Blev lite av varje på elit momenten. Tycker det mesta gick bra men vissa saker gick så där Sadly I Can't.

Fattar inte hur vi ska lära oss att svänga vänster när hon kryper Hmm. Det är väl självklart jag som gör fel, fast min lilla kicka har tyvärr också rätt bråttom när hon kryper. Men men det blir kanske en lösning på det till slut också, hoppas jag.

 


Fick ihop lite bilder på våran lilla kvällspromenad/träning också.

 


  

Mitt lilla gulltroll.

 

  

Kollar in bryggan.

 

   

Lite vackra smörblommor.

 

Blir ju tyvärr inga bilder på träningen då jag var själv, kanske är lika bra det Wink

 

  

Med träapporten.

 

  

Bollen är kul belöning.

 

  

Man måste få vila lite också när man tränar.

 

Jag fick lite bilder igår på Vinja när vi träna uppletande. Hade tyvärr redan bloggat klart då så det kommer några idag i stället  .

 


  

Letar.

 

   

Japp hon hitta också. Duktig flickaBravo! .

 

  

Lämnar av föremålet.

 

    

Skynda dig morsan med godiset.

 

 

Det kommer även ett gäng bilder på Vinja dotter Zyndra. Hon är verkligen helt bedårande söt men även en liten tuff tjej. Har fått låna bilder från Louise hemsida som äger Zyndra. En tackar och bockarThank You är verkligen kanon bilder på den lilla sötnosen. Så titta och njut nu av Vinjas söta lilla dotter.

 


  

Så söt.

 

  

Hittat en liten pinne.

 

  

Måste ju känna lite på vattnet också.

 

   

Sover tryggt vid en av dom stora hundarna.

 

   

Den pinnen ska jag ha.

 

   

Duktig flicka som tar med hunden på promenad. 

 

  

Duktig att kampa redan.

 

  

Spanar lite.

 

  

Så bedårande söt.

 

  

Tjoohoo här kommer jag.

 

 

 

Hoppas ni orkat med nu ända hit till slutet för annars hade ni missat dom fina bilderna på den bedårande lilla Zyndra.

 

Nu är det hög tid att försöka komma i säng. Kan inte förstå att det ska vara så svårt lägga sig i tid Very Confused. Klockan är snart 24,00 och här sitter man än.

Så nu är det Natti, Natti för mig Pillow

 

 

 



 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards