Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Heratorpets Vinja - 15 maj 2010 22:06

Idag har jag fått varit med på Enduros C-kulls valpträff. Tyvärr var det bara tre stycken som hade tid, lite synd då det hade varit kul att få träffa flera.

  

Det som var kul var att dom små liven verkade känna igen migToo Happy 1, var riktigt kul då man ju haft förmånen att få följa även dom här på nära håll. Det var Cross, Cax och Chriga som var där.

 

Vi hade otroligt tur med vädret, strålande sol  Sunshine och jätte varmt hela dagen, nästan lite för varmt då jag hade lite för mycke kläder på mig Sweaty.

 

Tror alla deltagande hade en givande dag. Det som Ingrid visa dom var inkallnig, kontakt övningar, uppletande och lite spår. Helt otroligt duktiga var dom allihopa. Kommer säkert gå kanon bra för alla med såna duktiga hundar och mattar och hussar som vill lära sig  Well Done .

 

Min uppgift idag var mesta delen som fotograf Snappyvilket jag tror jag fick godkänt på. Fick ihop sammanlagt med kort och filmer 169st, sen fick ju en del sorteras bort men det blev en hel del kvar. Sen fick jag den äran att gömma mig på deras spår och alla hitta mig så fint  Woohoo! .

 

Här kommer nu en massa bilder från dagen, är på långa vägar inte alla men ett lite smakprov på dagen.

 

  

Chriga

 

  

Cax med matte Therese.

 

  

Chriga med husse Jonas.

 

  

Cross med matte Angelica.

 

  

Lilla söta Cax.

 

  

Cax vilar lite.

 

  

Cross behöver också vila lite.

 

  

Även lilla Chriga vilar.

 

  

Chriga och Jonas.

 

  

Du husse måste jag sitta här när det är så kul.

 

  

Ingrid med Chriga.

 

  

Cax tränar kontakt.

 

  

Cax.

 

  

Finns det nått spännande där borta undrar Cax.

 

  

Lilla kaxiga Cax.

 

  

Detta är Björn som också bor hemma hos Angelica och Cross.

 

  

Therese & Cax vid ett uppletande.

 

  

Cross hitta en god pinne.

 

  

Chriga kampar med husse.

 

  

Cross har hittat en till liten pinne.

 

  

Therese & Cax, Jonas & Chriga och Angelica & Cross.

 

   

Lite lek han dom med också.

 

 

Ja det var allt för idag.

Blev tyvärr inga kort på Vinja idag. Efteråt så valla Ingrid och jag en ruta så Allt-I och Vinja fick göra nått idag. Tror Ingrid fota lite, så med lite tur kan jag kanske få nått kort så kan jag lägga ut någon annan dag.

 

 

Så med hopp om fint väder i morgon också så hörs vi nog i morgon igen.

 

Bye Bye Hello

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards