Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Heratorpets Vinja - 10 maj 2010 20:17

Ja då har man gjort sin första natt och har tre kvar Pouty, inte så kul med nätter då jag har så svårt att sova när jag kommer hem.

 

Idag har Vinja varit ute och fått sin första cykeltur för i år. Det gick jätte bra och hon tyckte det var jätte kulToo Happy 1. Blev ju självklart inte så lång sväng eftersom hon har väl säkert tappat en del kondis Aerobics efter sin mammaledighet. Men ca 4 km blev det och hon var inte trött alls utan verkar som om hon skulle vilja mera.

 

Blev ju även lite pausar för jag var ju tvungen att fota liteSnappy och blev även två filmer.

 

  

Vinja startklar innför cykelturen.

 

   

Ska vi åka någon gång då eller ska du bara fota Ponder.

 

  

Lite fina blå blommer kunde man ju inte motstå att fota.

 

  

Titta så fin hon är min lilla pärla.

 

  

Mitt lilla hjärtegryn.

 

  

Lite busig min lilla flicka.

 

  

Liten paus där Vinja han "läsa" lite tidning om det hade hänt nått nytt.

 

 

Eftersom det inte är så lätt att fota och cykla samtidigt så kommer här en lite filmsnutt på Vinjas premiär tur på cykeln.

 

 

 

 

  

Lilla skruttan.

 

    

Man kan inte göra nått annat än att älska det här söta ansiktet Valentine I love you sign

 

  

Det är viktigt att stretcha också när man cyklat.

 

  

Fina vitsippor, men dom börjar se lite ledsna ut.

 

  

På höga höjder.

 

  

Spanar i skogen.

 

   

Hej matte, är jag söt om jag sitter så här.

 

   

På språng.




Min lilla fröken är oftast rätt busig när vi ska iväg och cykla. Har en lite snutt där ni kan se den lilla galningen vid starten. 






Japp så tossig är hon när vi ska börja......


    

Sitter och väntar i trappan för att bli lite torkad innan ska in.

 

 

Ja mera än så blev det inte idag. Ha en skön kväll så kanske vi hörs i morgon igen.


Bye, Bye Heart Glasses

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards