Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Heratorpets Vinja - 19 april 2010 21:36

Blev en liten snabbis till Vinja och valparna idag ocksåSunshine. Var så att Angie gärna ville träffa valparna igen och jag tog självklart chansen att få åka en gång till.

 

Dom är verkligen så söta man aj så vassa. Är lika bra passa på att få träffa dom för om 3 veckor flyttar dom ju till sina nya hem. Fast då kommer ju Vinja hem och det ska bli kanon. Längtar verkligen att få börja träna henne igen Barbell, sen behöver nog hennes matte rejäl omgång också för man blir verkligen lat när man inte har henne hemma.

 

 

Har fortfarande bilder och filmer kvar sen förra gången jag var där så dom får ni se först.

 

  

En trött liten kille.

 

  

Morsan tuktar lite.

 

  

Kan leka lite också.

 

  

Monikas foder tik med sin nya husse.

 

  

Skönt att sova i husses trygga famn.

 

  

Alla blev trötta av att springa ute.

 

  

Vinjas halvsyster Steffie.

 

  

Vinja har bytt ras till tysk naken schäfer....

 

  

Vinjas mamma Mikra.

 

 

Här kommer en film när valparna leker, inte så våldsamt som dom brukar utan riktigt snällt.

 

 

 

 

 

  

Kan ni inte släppa ut mig en liten stund.

 

  

Busar med grisen.

 

 

  

En av flickorna sover sött.

 

   

Liten närbild.

 

   

Liten kille är också trött.

 

   

Liten tjej sover.

 

   

Verkligen liten sötnos.




Riktigt envisa är dom små, verkar bara tro att morsan ska ge dom mat. 








Vinja tycker att nu får det väl i alla fall räcka med mat från mjölkbaren, som nog nästan är slut snart.

 

 

 

 

 

  

"Mini Vinja" leker med Monika.

 

  

Riktigt busig är hon.

 

 

Nu mina vänner så hinner jag inte skriva mera för jag måste lägga mig. Nu är ledigheten slut och man måste jobba igen Pouty. Så vi får höras i morgon igen.

 


Ha det så bra ni alla där ute.


Bye Bye Hello


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards