Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Heratorpets Vinja - 2 april 2010 23:40

Har blivit en tur till Ingrid och hennes valpar idag också. Det händer verkligen mycke nu när dom är 6 veckor. Den vakna tiden är det full fart och dom gillar verkligen få springa ute.....Men mycke springa blir det när man ska ut med 9st.

 

Idag hade vi tur för Annelie och Christer med döttrar hade kommit för att titta på "sin" valp. Det var ju även dags att bestämma sig för vilken som om två veckor ska få följa med dom hem.

 

 

Sen finns det lite flera bilder på Vinjas småttingar att lägga ut. Ska även ta tag i morgon med att själv lära mig lägga ut filmerna på Youtube för att lägga in i bloggen.

 

Ska även försöka lära mig att redigera filmerna men det får bli en sak i taget. Har fått låna ett redigerings program av Ingrid men det ska jag lära mig senare.

 

 

   

Vilar tryggt vid mammas tass.

 

    

Liten plutta.

 

   

Matdags.

 

   

Halva gänget vilar.

 

    

Busa har dom börjat göra.

 

  

Efter mat och bus måste man sova också.

 

   

Puss på dig morsan Blow A Kiss.

 

  

Kan sitta fint.

 

  

Mera bus....Kom igen då...

 

  

Akta så jag inte brottar ner dig.

 

  

Man kan busa även om man ligger på rygg.

 

  

Litet pyre.

 

  

Vinja vilar i sängen. Kolla in mjölkbaren, den ser välfylld ut.

 

   

Min lilla flicka Valentine hand heart.

 

   

Man kan även sov i vågskålen om man är trött.

 

 

Mycke bilder blev det igen. Personligen tröttnar jag aldrig på söta valp bilderSunshine.

 

  Ni som har tagit en tur till blåkulla hoppas jag ni haft trevligt och fått mycke ägg Easter eggs 2 . Själv hade jag tyvärr inte tid att komma i år men vi kanske syns där nästa påsk Wink.

  

 

Ha en fortsatt skön Påsk så hörs vi i morgon.

 

Önskar er alla en Glad Påsk Happy Easter Bunny    Easter egg chocolate

 

 



 

 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards