Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Heratorpets Vinja - 1 april 2010 23:16

Idag har jag nästan hemma hos Ingrid och hjälpt henne med hennes valpar. Valparna har varit ute både en stund på förmiddagen och sen på eftermiddagen för sin vecko fotografering  Snappyoch en massa filmning. Dom uppskattade verkligen få springa omkring i skogen så man hade verkligen fullt upp att räkna in dom hela tiden så ingen försvann Phew .

 

Blir inga bilder från dom idag då jag fortfarande har massa bilder på Vinjas småttingar, så på dom blir en annan dag.

 

 

Har även fått rapport nyss från Monika att även Vinja verka trivas med att hennes valpar fått större valphage. Hon ligger visst mera hos dom nu än förut. Kan nog vara så att vartefter som valparna växt har det bara blivit mindre och mindre plats för henne att ligga på så då har hon hellre lagt sig någon annanstans.

 

Men efter dom flyttat ner så är det ju mycke större plats för dom  Thumbs Up .

 

 

Här kommer två av bilderna som Monika skickade.

 

  

Riktigt nöjd och avslappnad ser hon ut att vara min lilla pärla.

 

  

Somnar mitt i maten.

 

Så kommer lite mera bilder från i Tisdags och Onsdags när jag var där.

 

 

  

Så söt med sina blåa ögon.

 

  

Hela gänget är vakna.

 

  

Liten goding.

 

  

Trötta.

 

  

Så trött & söt.

 

  

Valp i profil.

 

  

Den här valpen ser enorm ut härifrån.

 

  

Matdags.

 

  

Vilar vid morsans ben.

 

  

Bra med syskon som kudde.

 

  

Sover sött.

 

  

Härlig sovstil.

 

  

Verkligen varierande sovstilar.

 

  

Vad äter på morsan.

 

   

Vinja städar sina bäbisar.

 

 

Detta var dagens skörd med Vinja valpar bilder. Finns fortfarande massa bilder kvar som ni kommer få se. Finns även ett gäng film som ni ska få se bara Angie hjälper mig igen Sunshine.

 

Hörs i morgon med lite flera bilder.

 

 

Bye Bye Heart Glasses

 

 

 

 

 

 

 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards