Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Heratorpets Vinja - 29 mars 2010 20:24

Idag har Angie och jag varit hos Ingrid och kollat på dom helt bedårande söta valparna Happy. Dom blir 6 veckor på torsdag och är så jätte söta. Man blir verkligen valp sjuk.

 

Blev inte så många kort där idag men några ska jag i alla fall bjuda på.

 

 

  

Vilar lite vid vatten skålen, tror det är Zen.

 

  

Liten söt Lucia.

 

  

Gänget vid vattenskålen.

 

   

Aqila med några av sina bäbisar.

 

 

Finns även några filmer som jag har sen dom var 1,5 vecka som jag tänkte ni ska få kolla påSunshine

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Det här är filmerna jag tog när dom var 1,5 vecka gamla. I morgon ska jag åka och   hälsa på Vinja och hennes små igen. Ska verkligen bli jätte kul Too Happy 1för dom måste ha växt massor. Sen att dom öppnat ögonen gör ju att dom kommer vara helt bedårande söta.


Kommer vara där i alla fall tills onsdag, kan bli längre men det vet man inte än. Så det kommer bli massor med kort tagna och massa film som ni får se när jag kommer hem igen. Självklart inte alla på en gång.....Måste ju suga lite på karamellen Wink.


Längtar verkligen helt sjukt mycke efter min Vinja så man blir nästan galen Crazy.

Nu ska jag kolla lite på TVn Recliner och sen packa ner lite vad som ska med i morgon.



Kan ev bli en liten mms bloggning i morgon med kort från valparna om jag kan ta nått bra med mobilen.


Sköt om er så hörs vi Valentine I love you sign









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards