Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Heratorpets Vinja - 26 mars 2010 22:11

Vad det är svårt att blogga när man inte kan ta nya bilder varje dag utan man måste leta i gamla arkiv  No.

 

Är jätte tråkigt att jag bara kan lägga ut nya bilder på Vinjas valpar en gång i veckanPouty , men men inte mycke göra åt. Kan inte ta några nya kort om man inte är där. Dom borde ju i alla fall ha öppnat ögonen nu om dom är 2 veckor. Men har inte hört nått från Monika så jag vet tyvärr inte.

 

Hoppas verkligen dom sista 6 veckorna går snabbt så Vinja snart är hemma......Det är verkligen fruktansvärt tråkigt hemma utan henne  Thumbs Down 

 

Idag har jag inte orkat med nått alls. Har blivit förkyld och känner mig jätte seg  Sickly.

 

 

Idag får ni åter lite gamla bilder att kolla på. Hoppas ni nöjer er med dom för det är det ända jag kan erbjuda för tillfället.

 

 

  

Lite törstig efter massa spring i skogen.

 

  

Vinja älskar ju att bära på pinnar.

 

  

Hu vad jag älskar och saknar min Vinja. Önskar hon var här så jag fick pussa lite på henne nu  3 Kisses .

 

 

Nu ska jag kolla klart på Let´s Dance och kolla in om det finns nått mera att kolla på.

 

Hörs kanske i morgon  Hello 

 

 

 

 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards