Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Hela Dagen Hemma Hos Ingrid

Av Heratorpets Vinja - 20 mars 2010 23:02

Idag har jag tillbringat hela dagen hemma hos Ingrid och hennes valparPuppies. Det skulle komma valpköpare idag så jag var där och hjälpte till med valparna. Blev en hel del torka golv eftersom dom kissar överallt och rastning av hundar.

 

Det var Annelie och Christer som var där som ska ha en fodertik och Nina som är Aqilas matte. Var kul att träffa alla. Nina träffar jag lite då och då men Annelie och Christer träffade jag i somras på Enduros kennel läger. Jätte kul att träffa alla  Bounce 

Blev även bjuden på god stek, riktigt gott  Perfecto .

 

Lite bilder blev det även idag när jag var där, även på lite på dom som var där.

 

 

  

Tror detta är Sotis men är inte säker.

 

  

En del av gänget.

 

  

Liten utslagen Lucia.

 

  

Nina till vänster och Annelie till höger.

 

  

Om min fusk lapp stämmer ska det här vara Pyret.

 

  

Trött blir man när det är många och hälsar på.

 

  

Kennel pappa Ove till vänster och Christer som ska ha en av tikarna. Tror Ove passar på lära dom små lite bus.

 

  

Syskona busar.

 

  

Aqila kollar in sina bäbisar.

 

  

Riktigt gulliga är dom.

 

 

Så har min dag sett ut med en massa söta valpar. I morgon ska jag åka och hälsa på Vinja och hennes småttingar, ska bli jätte kul få träffa Vinja och dom små igen  Na-na-na-na .

 

 

Kommer nog ta en himla massa kort så jag har att kunna lägga ut under veckan, blir ju tyvärr inte så ofta nya kort då jag bara åker när jag är ledig  Walking Home Crying . Men det är tyvärr inte mycke att göra åt. Får ta desto mera varje gång jag är där.

 

 

Så i morgon kommer massa söta bilder på Vinjas valpar och självklart även min lilla pärla I Love You .

 

 

Sköt om er mina vänner  Heart Glasses 

 






 
 
Angie

Angie

20 mars 2010 23:55

Guuuu, så sööööta dom är !!! Vilka nallebööörnar !!!
Vad duktig du är på att ta kort Ann *tummen upp* ...kan inte vara lätt med dom små.
Ja, ta en massa kort på Vinja och hennes bebisar imorn...ska bli sååå skoj att se :D !!!
Vi Höres ! Kramizar !!

http://www.angieorex.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

21 mars 2010 22:17

Misstänkte att du var hos Vinja idag. Var i Torshälla på Caravan en snabbis idag. Tänkte först ringa om en snabbfika. Men jag var så frusen efter att ha stått ute i tre timmar.
Ha det bra, väntar med spänning på bilderna.
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards