Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Valpbilder På Vinja

Av Heratorpets Vinja - 17 mars 2010 22:27

Jaha, då har det bara varit en sån där dag man inte gjort nått  Sadly I Can't. Visst har vi haft toppen väder ute med sol hela dagen   men det känns inte speciellt kul att ut och gå utan Vinja  Pouty. Har varit en sväng till Willys och gjort av med lite pengar vilket inte är svårt alls  Wink.

 

 

Längtar jätte mycke tills jag får åka och hälsa på Vinja i helgen och se hur mycke valparna växt  Puppies. Det är verkligen jätte långtråkigt utan min lilla älskling, saknar henne massor  3 More Kisses.

 

Eftersom det tyvärr inte finns några nya bilder på dom små underverken så har jag letat fram lite valp bilder på Vinja.

Tänkte ni inte skulle bli utan bilder ni som troget följer oss här på bloggen. 

 

 

  

Här är hon ca 10 veckor.

 

 

  

Min lilla flicka, om jag sett rätt ska hon vara ca 3 månader på denna bild.

 

  

Riktig skönhet även som liten.

 

  

Vinjas första dopp vid ca 3 månaders ålder.

 

  

Den här stilen har hon ofta min lilla tjej, ca 6,5 månad här.

 

 

Ja ni, tyvärr har jag inget mera att bjuda på idag. I morgon ska jag hem till Ingrid och hjälpa henne med sina småttingar. Är verkligen kul att få följa 2 kullar på så nära håll. Fast jag träffar ju Ingrids valpar nästan mera än Vinjas valpar.

 

Skulle varit kul om Monika bott närmare, tycker jag i alla fall. Monika skulle nog inte ha uppskattat det kanske  Wink . Fast ca en timmes bilfärd är väl rätt okej, förutom att det blir så fruktansvärt tråkigt åka den vägen  Sadly I Can't .

 

Så i morgon blir det nog ett gäng bilder på Aqilas valpar igen.

 

 

Natti Natti  Sleeping 







 
 
Nina

Nina

18 mars 2010 09:36

Förstår att du längtar tills dufår träffa Vinja & bäbisarna!
Fina kort på henne som ung,vilken riktig liten gullunge hon var!!

http://inkaochgoa.cybersite.se

 
Emma

Emma

18 mars 2010 12:37

Så söt Vinja var som valp! :)
Nä förstår att det känns tråkigt när Vinja är borta! hundar förgyller verkligen ens dagar! Tummen upp för hundar! :)

Efter en bilolycka har jag drabbas av svår whiplash och neurologisk skada som gör att fingrarna låser sig ( kroppen kan oxå låsa sig), skakningar och en enorm smärta som aldrig försvinner i hela kroppen men nacken är den som spökar mest.
Tack för omtanken! :)

kram på dig Vinja och hennes valpar! :)

http://Emmaochhundarna.bloggagratis.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

18 mars 2010 21:22

Ja visst är det tråkigt utan hund. Inget roligt alls att gå ut och gå. Man blir lite lat också. Usch. Och jag har verkligen försökt att uppdatera min blogg nu men fans-et bara strular hela tiden. Men håll ut det kommer :-)
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Kerstin

Kerstin

18 mars 2010 22:35

Kikar in och önskar er en Trevlig Helg!
Viken underbar liten tjej jag ser på bilderna...nu har hon egna små bäbisar! Tiden går fort!
kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards