Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Heratorpets Vinja - 15 mars 2010 21:07

Tur att Vinja bara ska vara borta 8 veckor. För usch vad slö man blir om man inte har henne hemma  Thumbs Down. Visst har det varit jätte fint väder med sol   och blå himmel men även fruktansvärt halt ute. Har verkligen ingen lust halka omkring själv ute  Ice Skating.

 

Idag tänkte jag lägga in dom sista bilderna jag tog på valparna när dom var 3 dagar.

Monika hade tagit några idag som jag lägger ut när dom kommer. Men tills dess får ni titta på dom här  Happy.

 

 

   

Min lilla flicka med alla sina söta bäbisar.

 

    

Här är det mörka gänget. Hanen ligger i mitten, tror att tiken till höger är hon som kom först av tikarna.

 

    

Här är det lite ljusare gänget, även här är hanen i mitten.

 

    

Litet mixat gäng.

 

    

En utslagen Vinja med lite trötta bäbisar.

 

    

Dom små sötnosarna sover tryggt mellan sin mammas ben.

 

  

Alla nöjda.

 

  

Så liten i den stora världen. Är hanen som kom först.

 

  

Fina mormor Mikra.

 

  

Lilla Vinja på besök nere i köket.

 

  

Hela gänget förser sig vid mjölkbaren.

 

 

Jaha det var valparnas tredje dygn i den stora världen. Monika säger dom har vuxit en hel del. Fick även se en av dom små via webb kamera och det syntes verkligen dom hade växt.

 

 

Får se om det händer nått i morgon så det blir några bilder. Om inte får man väl leta fram några gamla godbitar på Vinja som liten.

 

Filmade även dom små när jag var där, men vet inte hur jag gör för att lägga ut någon film. Så fort jag vet får ni sen en liten snutt på dom små.

 

 

Bye Bye  Blow Kiss 

 

 

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards