Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Heratorpets Vinja - 9 mars 2010 23:42

Har pratat med Monika nu på kvällen. Vinja har verkligen funnit sig tillrätta nu och kan riktigt koppla av  Hammock 1. Känns jätte skönt att få höra, fast visst är det tomt här.

 

Har sparat några bilder från igår så hon kan få finnas med i bloggen fast hon inte är hemma.

 

 

  

Min lilla sötnos.

 

 

    

 Valentine hand heart 

 

 

Imorgon blir det en tur till Ingrid och hjälpa henne med motion av Allt-I, kanske kan man även få en liten titt på valparna också.

 

 

 

Sköt om er mina vänner och Natti Natti  Dreaming 

 






Av Heratorpets Vinja - 9 mars 2010 11:27

Usch vad det känns konstigt utan Vinja hemma. Ingen som kommer och pussar på en när man vaknar och inget sällskap på toa.

 

Har pratat med Monika igår kväll men då hade inte Vinja kommit riktigt till ro än. Men tydligen strax efter vi pratat så hade hon gjort det, känns jätte skönt  Thumbs Up. Ringde även nu på fm och då var det jätte bra med min lilla pärla. Man känner sig lite mindre orolig när hon hon kommit till ro, men saknaden finns ju kvar  Sad.

 

 

Ska ringa Monika ikväll igen när jag slutar jobbet, Men det känns kanon att hon tar hand om mitt lilla hjärtegryn så bra. Tack Monika  Thank You.

 

 

Här kommer några kort om hur ensamt det är.

 

 

   

Ingen som sitter och väntar på frukost.

 

 

    

Bara Vinjas snutte filt ligger kvar vid fällen.

 

 

    

Här brukar hon nästan jämnt ligga.

 

 

    

Ingen vakthund i hallen heller.

 

 

Ja, tomt är det. Kommer kanske en liten rapport efter jag pratat med Monika i kväll.

 

Nu ska jag fortsätta kolla på några program som jag spelat in innan det är dags för jobbet.

 

 Hello  






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards