Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Heratorpets Vinja - 4 februari 2010 21:26

Verkar som om det är strul på bloggplatsen nu också så jag hoppas jag hinner blogga innan den lägger av.

 

 

Blev en tur till Kolsta med Angie & Rex. Är lite tråkigt gå samma sväng men man kan ju inte gå sina vanliga promenader för all snö  No.

 

Blev en tur på lite drygt 6 km.

 

 

Vinja har varit dålig att äta idag också  Sad men nu på kvällen åt hon faktiskt upp all sin mat  Thumbs Up. Verkar som om hon mår mera illa på fm och dagar än kvällar. Får hoppas det går över snart.

 

 

Blev bara några bilder idag men ni får nöja er med dom.

 

 


   

Så söt min lilla tjej  Blings, ligger här och väntar på Angie & Rex 

 

  

Här kommer dom......

 


  

Så söta våra hundar  Valentine hand heart .

 


  

Riktigt djupt är det i snödrivorna.

 


  

Även Rex försvinner snön.

 


Det var allt för idag. I morgon börjar jag jobba, inte kul alls  Sadly I Can't .

 

 

Ska försöka komma i säng i tid vilket inte är så lätt. Klockan går så fort när man ska lägga sig.

 

 

Hörs kanske i morgon. Natti Natti  Falling Asleep 




Av Heratorpets Vinja - 4 februari 2010 09:22

Okej då gör jag väl ett nytt försök.

 

Hade skrivit ett långt blogginlägg igår kväll men sen när jag skulle lägga ut det så bara försvann det, fan vad arg man blir  Mean Pulling My Hair Out. Trodde sen det funka och skrev igen men den försvann också. Riktigt irriterande.

 

 

Så nu kommer en förkortad blogg av vad jag skrev igår.

 

Vi hade snöoväder igår igen  Snowstorm , det var inte så kallt men det blåste en del  Windy .

 

 

Angie och jag åkte till Hällby för att gå en sväng eftersom det inte blåser så mycke där det är skog  Tree 5 . Men ingen av oss hade någon större lust när vi väl kom ut så det blev bara en liten sväng på lite drygt 2,5 km. Sen hade Angie fått in massa snö i skorna när hon jobba, så hon var blöt om fötterna så det var ju inte så skönt heller.

 

 

Vinja var dålig på att äta mat igår, men det ska man ju ta som ett dräktighets tecken säger uppfödaren så man får väl hoppas. Hon var även lite hängig så det var även lite därför promenaden inte blev så lång. Får se hur det blir när vi ska gå idag.

Hon är på dag 26 idag.

 


Blev bara några få bilder igår, dels för vi gick ju så kort sen att det snöa så man ville inte det skulle komma in snö i kameran  Snappy .

 

Dom få bilderna kommer här.

 


  

Litet täcke fick lilla fröken på när det blåste så.

 


  

Mattes lilla flicka.



  

Tillbaka vid bilen.



  

Puss på dig   



Var ju tänkt jag skulle åkt och tränat hemma i Ingrids källare igår, men som vanligt satte vädrets makter stopp för det. Både Ingrid och jag tyckte det var onödigt eftersom vägarna vid åkrarna driver igen så fort när det blåser. Men vi ska göra ett nytt försök i helgen så håll tummarna vädret är bra då  Way To Go .

 

 

 

Eftersom det blev så lite bilder i dagens blogg så tänkte jag bjuda er på lite bildet när Vinja är liten bäbis Puppy 1 . Hon är 8-9 veckor på alla korten.

 

 


  

På väg hem, sover i Sandras knä.



  

Trött blir man också.

 


  

Men hallå, vad är det här. Två mat skålar men ingen mat, ska det vara på det viset


  

Verkar som om man måste hitta mat själv på det här stället.

 


  

Kan man äta det där.....

 


  

Liten vilopaus med våran andra hund Samira som vi hade då.



På dom här korten har hon blivit ca 10 veckor.

 


  

Så liten och söt.

 


  

Ute med Samira.

 

 


Det var det jag försökte skriva igår. Med lite tur kommer det ett inlägg senare i kväll.

 

Ha en bra dag och sköt om er Blow Kiss




Av Heratorpets Vinja - 4 februari 2010 09:11

Hej alla.

 

Kommer med inlägg så fort bloggplatsen inte har problem. Hade skrivit ett långt inlägg igår men det bara försvann  Mean 

Så jag törs inte skriva ett nytt långt även om detta nu skulle komma in.

 

Vi hörs.



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards