Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 31 januari 2010 23:50

Tänkte vi skulle få lite variation på våran promenad idag så vi gick ut mot udden, som tyvärr inte var plogad  Sadly I Can't. Gick sen bort mot Torsharg och gick bort mot Kråketorp, men där var inte lätt att gå. Massor med snö som vi fick pulsa i, jätte jobbigt  Phew och lilla Vinja fick kramp i benen i den kalla snön  Crying . Blev sen som tur var upplogat från stallet och hela vägen runt i Torshälla. Blev en sväng på ca 6 km.

 

 


  

Här har vi passerat slussen, Vinja tycker jag är lite sölig.

 


  

Solen sken idag  Sunshine .



  

Sitter fint i snön.

 


  

Nästan vid Torsharg.

 


  

I skidspåren, Vinja spanar in en skidåkare som kommer.

 


  

Lite hästar fick bli fotade också.

 


  

Min lilla pärla   .

 


  

Världens bästa Vinja poserar i snöhögen.

 


  

Jobbigt med backar, i alla fall för mig.

 


  

Älskar verkligen min lilla flicka av hela mitt hjärta  I Love You .

 

 


Hade ju tänkt att Angie skulle med och gå idag, men hon tog sovmorgon igen  Miss U . Men jag hade nästan sällskap av henne en då för efter ungefär halva promenaden så ringde hon och vi prata ända tills jag var hemma. Så hon var nästan med idag  Wink .

 

 

 

Nu är klockan jätte mycke så ska jag orka upp i tid så är det bara sängen kvar  Hammock 1 .

 

 

Sköt om er mina vänner så hörs vi i morgon kväll igen  Blow Kiss 








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards