Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Skogsrunda & Simning

Av Heratorpets Vinja - 28 november 2009 22:04

Det har varit lite segt på fm idag, tror både Vinja och jag är lite trötta efter gårdagens L-Test. Vet att jag sagt det förut men jag är så stolt över min lilla pärla  Heart Eyes. Tycker verkligen hon är så duktig.

 

Vid lunch åkte vi ut i skogen för att gå en liten sväng  Walking Dog, är ju lite mindre kladdigt där. Åkte till Bjällersta och gick i den skogen, är verkligen kanon mysigt där. När vi lagom kom dit så börja solen titta fram lite granna  Sunshine. Den är alltid lika välkommen. Blev även en hel del kort på min lilla goding i skogen.

 


  

Japp matte då går vi då.



   

Demolera pinnar är alltid kul Eyebrow



  

Lite mys i mossan.

 


  

Kan det hända nått spännande där borta tro  Ponder 

 


Blev även lite boll letande för min lilla fröken. Hade inte så mycke tid för vi skulle även simma på em. Så hon fick sitta och vänta medans jag kasta bollen, eftersom hon fick vänta tills den landat blev det ibland som lite uppletande då inte alltid bollen låg där hon trodde.

 


  

Vinja ute och letar efter bollen.

 


  

Nu har jag hittat den, visst är jag duktig  Bravo!.

 


   

Min boll, bara min Basketball 1



  

Var även uppe på berget och spanade lite med bollen.


  

Men hallå!!! Varför matte har du hängt upp min boll i trädet  Thinking . Ta genast ner den för den är MIN....Hur mycke ska man behöva stå ut med när man är blogg hund....



  

Lite sol kort blev det också  Wakka Wakka .

 


På em blev det även en sväng till Strömsholm för att simma, verkligen en kul sysselsättning även om man nästan blir lika blöt som Vinja som simmar  Rain Cloud . Är verkligens veckans höjdpunkt för den lilla schäfer flickan när hon får åka dit  Clapping Hands 

 


  

Lite uppvärmning innan allvaret börjar  Aerobics .

 

   

Vinja kämpar i Jet Streemen. Riktigt jobbigt det där Phew.

 


  

Rex var också med och kämpade i bassängen.

 


  

Praktiskt få vovvarna rena ordentligt varje vecka också.

 


  

En lite trött flicka väntar på hemresan.



Detta är vad vi sysslat med idag. I morgon ska vi iväg och spåra lite så då vill vi gärna ha bra väder  Mostly Sunny .

 

Hörs i morgon.

 

Natti Natti  Nap Turkey 









 
 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

29 november 2009 15:35

Vinja - tur du har en så go matte som tar ut dig på massa bus och mys.
Razzel

http://www.razzeltrazzel.se

 
Mia

Mia

29 november 2009 23:05

Hej har vatt inne å uppdaterat mej lite.
Du e duktig på att hitta på saker som roar både dej å Vinja.
Här hemma har vi som du sett full rulle..så i helgen va våran (vi 2 bntas ende semester tripp på året). Du kan tro vi längtade efter hårbollarna ändå. Jaja te komentarena, det e lite nytt på min hemsida å jag har inte satt mej in i det hela ännu... Men när du går in i marginalen te vänster å klickar kommer först en sida som det står komentera. Där kan du lämna medelande men jag ser inte det fören jag loggar in på min sida. Har gjort så jag måste godkänna innan det läggs in. jaja här sitter jag å bubblar....hehe blir så ibland.
Men nu e det natten...å i morron ska jag minsann få in lite JUL i vårt hus.
Ha det gött// M

http://www.sokhundarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards