Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 24 november 2009

Fullt Ös I Backen

Av Heratorpets Vinja - 24 november 2009 20:45

Tror jag sett solen titta fram lite idag  Sunshine. Vet inte hur mycke för jag har jobbat på fm, men det var nått som lyste en liten stund i alla fall på vägen hem  Sunglasses . Lite blå himmel fanns också bakom dom mörka molnen.

 

 

Som vanligt så gäller det att när det blir mörkt så fort att utnyttja det lilla ljus som finns. Så Angie och jag gick ut direkt jag kom hem. Idag blev det en tur till dödsbacken för lite backträning, perfekt träning för en liten schäfer tös som behöver göra av med lite energi.

 

 

Medans vi vänta på Angie & Rex passa vi på ta lite kort igen innan det blev för mörkt.

 


  

Pinnar är alltid bra tidsfördriv...

 


  

Ser du vilken fin pinne jag har hittat.



  

Närstudie av Vinja i backen.


  

Sen kom Angie & Rex.

 


Gick sen ut mot udden idag också, blir oftast att vi börjar där för det är rätt bra väg, förutom nu när det är geggigt. Fast var är det bra väg just nu  Hmm. Blev lite kort på väg till dödsbacken, måste ju få ihop lite till bloggen också  Happy .

 


  

Liten fin Vinja bland löven, som tyvärr är bruna nu.

 


  

Stilig Rex.

 


  

Vinja var tvungen kolla att stockarna låg rätt. Och det verkade dom göra.

 


  

Här bakom börjar vårat el ljusspår. Kolla vad skitig min hund är  I Can't .

 


  

På Torsharg. Som ni ser är det rätt stora ytor här. Vi brukar passa på att träna lite här ibland när det inte är fotbolls träningar.

 


  

Världens bästa Angie  Valentine I love you sign & Rex.

 


  

Här sitter två laddade hundar som bara väntar på att få ge järnet i backen.

 


Är så himla häftigt se dom springa full fart uppför backen, speciellt när jag låter Rex springa lite före, då ger Vinja järnet för att komma ikapp och om Rex  Running . Vinja fick springa 8 ggr i backen, hade säkert kunna springa mera men vi tyckte det räckte för idag.

 


  

Vinja i backen.

 


Tog lite bilder när vi kom hem på kvällen när vi bara gick en kort rastning.

 


  

På väg ut ur bilen.

 


  

Är det varg tro som smyger runt här i Torshälla på kvällen  Wolf .

 


I morgon jobbar jag på em så har jag tur är det fint ute på fm så man kan njuta lite när man är ute  Mostly Sunny .

 

 

Nu är det strax Tv tajm så jag måste tyvärr lämna er tills i morgon.

 

 

Syns i morgon  Blow Kiss 







 
 
Kerstin

Kerstin

24 november 2009 21:53

Hejsan!
Vad kul att hitta en ny blogg att kolla in...tack för titten!
ja det gäller att passa på när solljuset är framme...och det är som du säger snart blir det andra tider.
Härliga bilder på snyggingarna!
Ha en bra dag i morgon!
Hälsningar Kerstin o vovvarna

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Ida & Ivra

Ida & Ivra

25 november 2009 09:02

Tack, det visste jag inte, låter inge kul alls. lite jobbigt ibland med badglada hundar, iaf dessa tider, annars på sommarn är det ju väldigt bra motion så då är det användbart med badtokar :)

http://www.idahamberg.se

 
Angie

Angie

25 november 2009 16:02

Förlåt Vännen, för att jag varit så dålig på att gå in här de senaste dagarna...men du vet juh hur läget är just nu ;) ...Ska bli bättre, jag lovar !!! :D
Har läst flera inlägg nedan men kommenterar bara här idag.

Vilket häftigt kort det är på "Varg-Vinja" !!! Coolt !!

Bra att du är så duktig med kameran nu när jag har varit såååå dålig på att ha den med mig.

Tack än en gång för påladdningen...det var GULLIGT av dig :D !!!
Kramizar !!!

http://angieorex.blogspot.com

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

25 november 2009 16:53

Hej!
Jag antar att du inte heller fick så mycket sol i förmiddags. Här regande det i alla fall när vi tränade.
Tur att hundarna är grå, då ser man inte skiten så lätt :-)
Kram på!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Ingen bild

Eva R

25 november 2009 17:45

Här nere i Blekinge har det varit milt men mulet hela dagen.Igår när vi spårade var det "nästan" sol en liten stund.
Tycker grå schäfrar är häftiga,ser ju faktiskt nästan ut som en varg...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards