Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Så lite tid

Av Heratorpets Vinja - 21 oktober 2009 18:28

Usch vad tråkigt det är nu när dagarna blir kortare & mörkare. Man   hinner ju ingenting alls Pouty  ....Klockan ringer halv 5 för att upp och jobba, slutade i och för sig kl 2 men en sån här dag när det är mulet ute går det så fort.

 

Tycker det vore mycke bättre om man kunde vinna några miljoner och slippa gå till jobbet och bara ägna dagarna åt hund träning & långa promenaderyes. Men men några miljoner lär man ju aldrig få så det är bara gneta vidare.

 

Blev tyvärr inte någon längre sväng idag för jag skulle in och vaccinera mig mot svin influensa....Fyyy vad jag hatar sprutor....Finns det något värre Grrr .

 

Fast promenaden inte blev så lång fick hon springa bra iaf. Vi har ett kanon ställe ställe som går längs en liten bäck, man har jätte bra sikt.


    

Så här ser det ut där Vinja brukar få springa intervaller efter bollen, ni ser själva....Kanon bra sikt.


  

Här kommer hon farande efter att ha hämtat bollen.


  

Att det kan vara så kul springa efter en boll. Inte ser hon speciellt trött ut efter att ha sprungit intervaller drygt 1500m.


Det finns mycke fina promenadvägar här där vi bor, men tyvärr hinner man ju tröttna om man går samma jämnt.


  

Det här är utefter ån där vi brukar gå.


  

Finns det någon fisk här tro.


  

Vinja poserar på stubben.


Det var allt för idag, hoppas ni haft en mindre stressad dag än vad jag har haft.

 

Kanske hörs vi i morgon oxå Blow Kiss 







 
 
Jessica

Jessica

22 oktober 2009 01:07

Halloj!
Jag jobbar bara nätter. I dag när jag gick på mitt nattskift så var jag ledig fram till 21.00 - jätte skönt att hinna gå långa promenader spåra och träna lydnad när det är ljust ute :). Ha det bra!!!

http://www.skeppartorps.se

 
Ingen bild

Ingrid

22 oktober 2009 01:16

Ser jättefint ut där du brukar gå

 
Vicky

Vicky

22 oktober 2009 05:36

Håller med, det är inte alls roligt när det börjar bli mörkt. Det är inte alls lika roligt att gå när det är mörkt ute. Men det kommer snart en vår.
Kramar Vicky

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Angie

Angie

22 oktober 2009 08:47

Ja, visst e det tråkigt när det bara blir mörkare & mörkare hela tiden :( !
Att vinna en eller flera miljoner skulle inte alls vara fel :D ....Det skulle vi satsa på ;) !
Men du, den vägen tillsammans med intervaller är ju rätt ok ändå...

Vi syns om ett tag vännen :D !!!

http://angieorex.blogspot.com

 
Eva

Eva

22 oktober 2009 16:11

Fin promenadväg du har! Ja visst är det trist med mörkret. Jag är visserligen hemma hela dagarna, men jag tycker knappt det blir ljust på hela dagen.

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

22 oktober 2009 20:58

Jättefin väg att promenera. Ja du har samma inställnings om jag. Några miljoner och så träna hund hela dagarna. I alla fall ganska mycket. Tur att man har drömmar i alla fall.
Ha det bra!
Kram

http://www.razzeltrazzel.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

23 oktober 2009 18:17

Det är väl bra att kunna träna något i alla fall. Man får ta chanserna.
Mia

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards